دلقکای سیرک انتخابات نظام بازم افتادن به جون همدیگه و به جون نظام ـ موشکاف

دلقکای سیرک انتخابات نظام به جون همدیگه و به جون نظام افتادن ـ موشکاف ـ ۱۹خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همهٔ رفقای باحال و با مرام! فدایی دارین! هاهاهاها. عرض کنم که دلقکای سیرک انتخابات نظام بازم افتادن به جون همدیگه و به جون نظام. با این‌که گوششونو کشیده بودن که یه وقت به خط قرمزای نظام مثل اعدام و شکنجه و خصوصاً ۶۷ نزدیک نشن اما یارو که دیده بود، بی‌سواتی رئیسی خوب وایرال شده، این بارم انگشتو گذاشت رو همون دمل. هاهاهاها.


محسن مهرعلیزاده – نامزد سیرک انتخابات نظام – ۱۸خرداد


اگر من در خصوص مدرک جناب آقای رئیسی مطلبی رو عرض کردم، مطلب حقی بود. جناب آقای رئیسی از نظر کلاسیک ۶ کلاس درس خوانده


موشکاف: هاهاها. یارو با همهٔ پخمگی خوب تشخیص داده که چه حرفی تو مردم خریدار داره، می‌گه بیسواد! همه هم می‌فهمن که منظور جلاد بیسواده هاهاهاها بی‌خود نیست که یارو رئیسی هم از این حرف این همه سوخته که عکس‌العمل نشون می‌ده. هاهاها.


آخوند رئیسی-۱۸ خرداد


باز ایشون گفتش که نمی‌دونم مدرک معادل و اینها. نه خیر مثل هر دانشجویی که مراحل می‌گذراند ما انجام دادیم. مدرکم معادل نیست. یک مدرک حوزوی هست سطح ۴ یک مدرک دانشگاهی هستهمانکه شما در سایتها دیدید.


موشکاف: هاهاها. یارو! برو عظماتو سیاه کن، چون اونم مثل خودت بی‌سواته. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که سر داستان شیش کلاس سواد رئیسی، سوزش اصلی از کجاست؟


یک نکته جالب توجه در این میان این هست که یکی از کانال‌های تلگرامی وابسته به سازمان مجاهدین خلق ماه گذشته به دفعات از کلید واژه شش کلاس سواد برای آقای رئیسی استفاده کرده و این استفاده از این کلید واژه قبل از مناظره اول کاندیدا بوده و بعد متأسفانه دیدیم که همین کلید واژه توی مناظره هم توسط یکی از نامزدها و خطاب به آقای رئیسی در واقع بیان شد


موشکاف: هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که یارو همتی هم برای جلب مشتری، چطور و به کجای رئیسی میزنه. هاهاها.


عبدالناصر همتی – نامزد سیرک انتخابات نظام – ۱۸خرداد


مگه آقای رئیسی خودشون ۴۰سال قوه قضاییه نبوده؟ مگه نباید برای همهٔ خراب‌کاریهایی که تو قوه قضاییه هست پاسخگو باشن؟


موشکاف: هاهاهاها. میگن تو حرفو بنداز، صاحبش برمیداره. هاهاها. رئیسی هم مجبور شد اینطوری جواب بده. هاهاهاها.


آخوند رئیسی-۱۸ خرداد


نسبت به مسئولیت هم من سالهایی که تو قوه قضاییه بودم نسبت به هر حوزه‌ای که مسئولیت داشتم، پاسخگو هستم. منتها به میزانی که در آن حوزه دست ید داشتم. یعنی دستم باز بوده. مثلا من اگر من دادستان کرج بودم نسبت به او تاریخ در دادستانی کرج حتماً باید پاسخگو باشم. اگر یک روزی دادستان تهران بودم پاسخگو هستم. رئیس بازرسی بودم، پاسخگو هستم. نسبت به اون مسئولیت و حوزه مسئولیت خودم حتماً باید پاسخگو باشم.


موشکاف: هاهاها. اگه راست می‌گی یک‌کلام بگه تو اعدامای ۶۷ چیکاره بودی؟ البته این سؤال اصلیه که هیچ کدوم از مهره‌های دست‌آموز عظما که از فیلترای شوربای نگهبان رد شدن، جرأت پرسیدنشو ندارن. هاهاهاها. اما دور نیست که مردم ایران و خونواده‌های شهیدان خٍـر رئیسی و خود عظما رو بگیرن و این سؤالو بذارن جلوشون. هاهاهاها. مرحمت زیاد.



مطالب مرتبط


بیچاره فلک زده عظما، حتی تاب تحمل همین مناظره‌های آبکی رو هم نداره ـ موشکاف

واکنش مردمی به بیسوادی آخوند رئیسی – گزارش خبری

 

لطفا به اشتراک بگذارید: