برادر مسعود رجوی اسم مرا هم در مؤسسان پنجم ارتش آزادی بنویس ـ نوید آزادی

نوید آزادی ـ برادر مسعود رجوی اسم مرا هم در مؤسسان پنجم ارتش آزادی بنویس ـ ۲۰خرداد۱۴۰۰


نگاهی به فعالیت‌های کانونهای شورشی در شهرهای میهن


سیرک بی‌آبروی انتخابات رژیم اکنون ابعاد بی‌نظیری پیدا کرده است. اکنون این سیاه‌بازی نه تنها برای جامعه که برای خود رژیم ولایت سفاک فقیه هم مسأله‌ای جدی شده است. جامعه بیش از هر زمانی یکدست، این نمایش بی‌آب و رنگ را بایکوت کرده، از سوی دیگر تشتت و به هم ریختگی در میان باندهای تبهکار رژیم به بالاترین درجه رسیده است.برادر مسعود رجوی اسم مرا هم در مؤسسان پنجم ارتش آزادی بنویس ـ نوید آزادی

اما آیا صورت مسأله تازه است یا رژیم با ابعاد تازه‌یی از یک مسأله کهنه مواجه شده است؟ در پاسخی دقیق و واقع‌بینانه باید گفت که صورت مسأله‌ای کهنه وجود دارد که بیش از چهار دهه بر موجودیت و مشروعیت رژیم ولایت فقیه سایه‌ای سنگین انداخته است.

صرف‌نظر از این‌که بافت به‌اصطلاح قانونی رژیم که در آن بحث مشارکت مردم در امور اساسی سیاسی و اجتماعی با توجه به اختیارات نامحدود شاه سلطان ولایت بی‌معناست، از نظر تاریخی، از زمانی که مسعود رجوی به‌عنوان مهمترین و پراقبال‌ترین کاندیدای ریاست‌جمهوری اول پس از انقلاب ضدسلطنتی به دستور مستقیم خمینی، آن نابکار هرزه، از لیست کاندیداها کنار گذاشته شد و اولین جلوه اختیارات شاه‌گونه و بی‌اعتنایی به قانون خودش را رژیم به نمایش گذاشت، انتخابات و بحث مشارکت و رأی مردم در تعیین راه و رسم سیاسی کشور تبدیل به مسأله شد.

این مسأله پس از تقلبهای گسترده در انتخابات مجلس اول و جلوگیری از ورود مسعود رجوی و لیست بلندی از مجاهدین به مجلس تعمیق یافت. بنابراین صورت‌مسأله چیز تازه‌یی نیست و رژیم در مواجهه سیاسی با مجاهدین که طراح این صورت‌مسأله در بافت رژیم بودند و آنرا برملا کردند، از همان اولین سال انقلاب ضدسلطنتی با آن دست به گریبان بوده است.

مطالب مرتبط


هر رأی ما یعنی داغ دار شدن یک خانواده ـ نه به سیرک انتخابات ولایت فقیه ـ نوید آزادی

ثبت‌نام کانون‌های شورشی در مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش و تحریم سراسری نمایش انتخابات
لطفا به اشتراک بگذارید: