این روزا تنور انتخابات نظام سرده، هر چی هم سگ و سیله‌هاشون فوت می‌کنن و میدمن بازم نمی‌گیره ـ موشکاف

عارضم به حضورتون که این روزا تنور انتخابات نظام سرده، هر چی هم سگ و سیله‌هاشون فوت می‌کنن و میدمن بازم نمی‌گیره ـ موشکاف ـ ۲۲خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همهٔ دوستان با صفا و با مرام! ایشالا که سرحال و مقاوم باشین. هاهاهاها. عارضم به حضورتون که این روزا تنور انتخابات نظام سرده، هر چی هم سگ و سیله‌هاشون فوت می‌کنن و میدمن بازم نمی‌گیره و گرم نمیشه. هاهاهاها. فعلاً ناله‌های این شیخ پشمک نظام رو داشته باشین. هاهاها.


آخوند علم‌الهدی – ۲۱خرداد


با عناوین مختلف اینها دارند تبلیغ می‌کنند یک‌طرف تبلیغ می‌کنند اقا این انتخابات مهندسی شده است برای این‌که مردم شرکت نکنند کجای انتخابات منهدسی شده است؟ یعنی بنابراین است که مردم را ناامید کنند یا این‌که از یکطرف القاء دروغ می‌کنند دلخوری مردم را از مشکلات از سختی معیشت از ناکارآمدی مدیران به حساب دلخوری مردم از نظام می‌گذارند که مردم از نظام دلخور هستند و کی ثابت میشه؟ وقتی مردم در انتخابات شرکت نکنند یا کم شرکت کنند و در حقیقت تبلیغ می‌کنند که دیگه این نظام عمر خودش را کرد تمام شد و دیگه مردم این نظام را قبول ندارند


موشکاف: هاهاهاها. راست میگه خب! مگه انتخاباتی هست که مهندسی بشه؟ از همون بیخ انتصاباته. هاهاهاها. اما اصل قضیه رو آخرش ناچار به زبون آورد. عمر نظام تموم شده و آفتابش لب بومه هاهاها. بالاخره این یارو هم با این سطح از آی کیو اینو فهمید و مقر اومد. هاهاها. حالا ترس و لرز این یکی رو داشته باشین. هاهاها.


مهرعلیزاده – نامزد سیرک انتخابات – ۱۹خرداد


مردم از بعضی چیزها عصبانی هستند ناراحت هستند و نشان هم دادند بالاخره در جریان ۹۶ مردم آمدند در خیابان نشان دادند که از یک چیزهایی عصبانی هستند قیمت گران گرانی قیمتها عصبانی هستند توی جریان ۹۸ آمدند بیرون گفتند از این‌که شما قیمت انرژی را و قیمت بنزین را افزایش دادید ما از این ناراحت هستیم این نوع عکس‌العمل مردم بنظرم عکس‌العمل طبیعی ست وقتی عصبانی است باید حرفش را بزند


وگرنه خب این کمپین‌هایی که کمپینهای نمی‌دانم نه به انتخابات و این حرفها خب خیلی وقت است از طرف اونطرف آب هم هدایت میشه و خب اینها می‌تواند سوار بشود به نارضایتی‌های مردم یک حرکت مقاومتی هم در مورد این ایجاد بکند


موشکاف: هاهاهاها. بــــــــــعله، از ۹۶ و ۹۸ گذشتیم و حالا رسیدیم به ۱۴۰۰، با کمپین نه به سیرک انتخابات. اینم یه نمونه. هاهاهاها.


جوان شجاع در تریبون آزاد نمایش انتخابات


من خودم به شخصه رأی نمیدم. برای ندادن رأی من دلیل دارم. چونکه بین موسوی و خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی و یا هر کس دیگه هیچ تفاوتی نیست. هیچ فرقی اینا باهم ندارن.


من خودم بشخصه دارم لمس می‌کنم. همین اطراف شهرو دارم لمس می‌کنم. میگم نه! چون هیچ فرقی باهم ندارند. هیچ تفاوتی اینا باهمدیگه ندارن. به‌نظر من رأی بی‌رای. انگشتتو خونی نکن بزن توی استامپی که سال۹۸آبان ۹۸ هزار‌و‌پانصد نفر کشتن. هیچ تفاوتی اینا باهم ندارن.


موشکاف: هاهاهاها. دمش گرم که گل گفت و خوب گذاشت تو کاسهٔ بسیجیا و تریبون آزادشون. هاهاهاها. نه به انتخاباتو دیدین، حالا آری به انتخاباتشم که هموطنان بانمک گذاشتن رو شبکه مجازی رو هم داشته باشین. هاهاهاها.


چرا امروز صبح زود آمدید شعبات باز نشده


گاو اولی: برای این‌که وقت کمتری رو بذارم سریعتر رأی بدم


اشتیاقی که برای رأی دادن دارم


گاو دوم: رأی میدم که آینده مملکت خودم رو خودم مشخص کنم.


گاو سوم با صدای خامنه‌ای: چون پای آبروی نظام در میان است.


موشکاف: هاهاهاها. بندهٴ موشکاف دیگه حرفی واسه گفتن ندارم. مرحمت زیاد. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


پاسخ ها به مهندسی خامنه ای و فضیحت انتخاب رئیسی از طرف خامنه ای ـ روی خط

قارقارک‌های عمامه‌دار خامنه‌ای و ذکر خطر مجاهدین

 
لطفا به اشتراک بگذارید: