این روزا چرخ روزگار داره از رو استخونای عظما و شیخ فری و سگ و سیله‌هاشون رد میشه ـ موشکاف

ایشالا که چرخ روزگار به کامتون بچرخه که این روزا داره از رو استخونای عظما و شیخ فری و سگ و سیله‌هاشون رد ـ موشکاف۲۳خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام. به به! دوستان و رفقای باصفا و بامرام! ایشالا که چرخ روزگار به کامتون بچرخه که این روزا داره از رو استخونای عظما و شیخ فری و سگ و سیله‌هاشون رد میشه. طوری که جیغ شیخ فریو درآورده. هاهاهاها.


آخوند روحانی – ۲۲خرداد


خب من می‌خواهم یک تشکر کلی بکنم در بخشهای مختلف چون این روزها متأسفانه زبان تشکر در کشور ما نمی‌دانم چرا دچار لکنت عجیبی شده! و زبان نقد و انتقاد که همیشه باز بوده امروز هم باز هست و متأسفانه زبان تخریب و تضعیف و تحریف به راه افتاده بعضی‌ها یک مواردی را فکر می‌کنند که مثلاً از یک وزارتخانه‌یی از دولت تعریف بکنند برایشان دردناک هست!


موشکاف: هاهاها. از قدیم گفتن بدهکارو که رو بدی طلبکار می‌شه!


حالا این شیخک پررو می‌گه چرا از من به‌خاطر این وضعیتی که درست کردم تشکر نمی‌کنین؟!. هاهاهاها.


حالا هم عوض حرفای شیخ فریو در پردهٴ سوم مناظره یا به‌قول خودشون مفاحشه داشته باشین. هاهاهاها.


علیرضا زاکانی – نامزد سیرک انتخابات – ۲۲خرداد


. مشکل ما دروغگویی است، اگر واقعاً پینوکیویی پیدا می‌شد در عالم واقع، باید دماغش چند دور دور زمین می‌چرخید، اگر می‌خواست در کسوت این آقایان قرار بگیرد. چرا با مردم صادق نیستید، دروغ می‌گویید، این خیلی زشت است، صداقت داشته باشید.


ما دلار نجومی، سکهٔ نجومی، حقوق نجومی، اختلاس نجومی، نقدینگی نجومی، پررویی نجومی! اوه! اوه اوه اوه! پر رویی نجومی!


موشکاف: هاهاهاها. دیگ به دیگ می‌گه روت سیاه، سه‌پایه می‌گه صل علی هاهاهاها. شیخ فری که تکلیفش معلومه، اسطورهٴ دروغه اما یکی از مظاهر پررویی نجومی خود همین یاروئه. هاهاهاها. اما درعین‌حال ملاحظه بفرمایین که چطوری پتهٔ یارو همتیو میریزه رو آب. هاهاهاها.


آقای همتی آبان ۹۸ گفت که نرخ بنزین تأثیری ندارد قیمت بنزین در تورم حدود ۴دهم درصد در سال خواهد بود. البته خود آقای همتی بعداً اعلام کرد که من اصلاً با افزایش قیمت بنزین مخالف بودم و این را بدترین اقدام می‌دانستم! آقای همتی چرا به مردم دروغ می‌گویید؟ این نامهٔ شماست. نامهٔ رسمی شماست. امضای حضرتعالی است. شما ۳۱/۶/۹۸ درخواست کردید که قیمت بنزین ۵هزار تومن بشود، قیمت نفت گاز هزار تومن بشود، تادولت کسری بودجه‌اش را جبران کند. با مردم صادق باشید.


موشکاف: هاهاها. این نامزدای سیرک انتخابات نظام، چیزی تو چنته شون نیست الاّی دروغگوییا و افتضاحات. هاهاهاها. برای رو کردن دروغا و دزدیا و اختلاسای رقباشون هم دست پری دارن. هاهاهاها. به‌خاطر همینه که مردم میگن رأی بی‌رای. اینو خود یارو همتی بهش مقر اومد و گفت که ما از رأی من کو در سال۸۸ رسیدیم به رأی بی‌رأی! هاهاهاها. اما یه نمونه شم از هموطنامون داشته باشین. هاهاهاها.


هرکی بخواد به این دولت رأی بده متأسفانه بی‌شعور و نفهمه.


برای چی حق منو یه عمری خوردن؟ دروغ بهم گفتن. به هیچ‌کس رأی ندادم. امسال هم نخواهم رأی داد. از هیچ کی هم نمی‌ترسم. برای این‌که حقمو پامال کردن. دروغ بهم گفتن.


موشکاف: هاهاها. آفرین! به این شیرزن که خوب گذاشت کف دست آخوندا و بسیجی‌مسیجیا و پاسدارماسدارا. هاهاهاها. مرحمت زیاد.



مطالب مرتبط


خامنه ای و جراحی منجر به مرگ

پردهٔ سوم؛ اعتراف در بستر وقاحت

 
لطفا به اشتراک بگذارید: