عظمای فلک زده احساس دراز گوشیو تجربه می‌کنه که تو گل مونده ـ موشکاف

این روزا عظمای فلک زده احساس درازگوشیو تجربه می‌کنه که تو گل مونده ـ موشکاف ـ ۲۴خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام! یه سلام گرم و صمیمی، تقدیم به همهٔ شما دوستان و یاران قدیمی! هاهاهاها. عرضم به حضورتون که این روزا عظمای فلک زده احساس درازگوشیو تجربه می‌کنه که تو گل مونده. هاهاهاها. بیچاره یه سری نامزد پوششی واسه یارو رئیسی جور کرد، اونا هم جدی گرفتن، حالا از اینور و اونور افسارشونو می‌کشه و هش می‌کنه که کوتاه بیان. هاهاهاها.


حداد عادل - مشاور ولی‌فقیه ارتجاع


هر نامزدی اگر تصمیمی بگیره که خدای نکرده منجر به شکست جبهه انقلاب در انتخابات باشه، مردم او را نخواهند بخشید. هیچ اشکالی ندارد که با کمال شهامت بگوید به سود کسی که رأی بیشتری دارد کناره بروم. پوششی هستی نباید وحشت بکنند و از تصمیم درست غافل باشند.


موشکاف: هاهاهاها. مردم که عمرنات پتاسیم نه می‌بخشن و نه فراموش می‌کنن. این حسابش جداست. هم عظما و هم سگ و سیله‌هاش ایشالا اون روزو می‌بینین. اما فعلاً قاچ زینو سفت بچسبین که تیرک چادر همین سیرک انتخاباتتون داره می‌شکنه و رو سرتون خراب میشه. هاهاهاها. حالا عز و التماس یارو شربتمدار سگ زنجیری عظما رو داشته باشین. هاهاها



حسین شریعتمداری – نماینده ولی‌فقیه در کیهان – ۲۳خرداد


حضور هر ۵ نامزد جبهه انقلاب در انتخابات و خودداری ۴تن آنها از کناره‌گیری به نفع نفر پنجم، خطای بزرگی است که دود آن به چشم جبهه انقلاب می‌رود و می‌توان این خطا را با توجه به دامنه اثر نا‌مطلوب و خسارت‌آفرینی که درپی دارد، گناهی نا‌بخشودنی دانست.


موشکاف: هاهاهاها. بیخود نبود یارو همتی، سر-کلاه‌بردار نظام، اینا رو تیر می‌کرد و می‌گفت اینا پوششی‌ان. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.


عبدالناصر همتی – ۱۵خرداد


من قبلاً گفته بودم من در مقابل ۵کاندید هستم، قاعدتاً به ریاست جناب آقای رئیسیه، و به‌صورت پوششی دارن ایشون رو پوشش می‌دن. اولاً اگر دوستان پوششی بخوان جواب شون رو بدم، باید رسماً این جا قسم بخورن که تا آخر رقابتهای انتخاباتی باقی می‌مانند. اگر قسم نخورن، من جواب اونها را نمی‌دم، جناب خدمت آقای رئیسی می‌دم.


موشکاف: هاهاهاها. از پوششی و روکشی که بگذریم، می‌مونه وضع فلاکت‌بار عظما که حتی تو باند خودش هم شقه‌شقه‌اس. هاهاهاها. شقه و شکاف بخوره تو سرش، بالاخره یه خاکی بر سرشون می‌ریزن اما اصل قضیه اینه که بعد وا شدن این شکاف با جوونای شورشی چیکار کنه؟ هاهاهاها.


جوان شجاع خراسانی : «بابک خرمدین جمله زیبایی داره میگه که، «من درسی به ایرانیها دادم که هرگز فراموش نخواهند کرد و آن درس شجاعت و مبارزه است».


ولی الآن خامنه‌ای، رهبر خود خوانده جهان اسلام، اکنون که جلادان تو شمشیر شان را تیز می‌کنند برای بریدن دستها و پاهای من، خون بجوش آمده من و صدها جوان آماده طغیانند.


اما شمشیر آنها صیقل داده شده به فقر، فلاکت، بدبختی و مکافاتی است که تو به آنها تحمیل کردی.


و روزی این شمشیر تیز روی گردن کلفت تو و مجتبی تو و آن رئیسی خائن قرار خواهد گرفت و آن لحظه خیلی دیر برای شما».


موشکاف: هاهاهاها. دمش گرم! گل گفت! عالی گفت! هاهاهاها. حالا تجسم بکنین حال و روز عظما و سگ و سیله‌هاشو! دیگه حالی به عظی می‌مونه؟ نه والله! هاهاهاها. مرحمت زیاد.



مطالب مرتبط


بررسی گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت ایران و سیرک شعبده انتخابات رژیم آخوندی ـ ارتباط مستقیم (قسمت چهارم تا ششم)

رخداد ـ پولهایی که در سیرک مناظره پیدا شد

 
لطفا به اشتراک بگذارید: