فراخوان مقاومت ایران به جامعه جهانی برای نجات جان زندانیان سیاسی در ایران ـ بیست دقیقه

فراخوان مقاومت ایران به جامعه جهانی برای نجات جان زندانیان سیاسی در ایران ـ بیست دقیقه ۲۴خرداد۱۴۰۰


 فراخوان به نجات جان زندانیان سیاسی در ایران


مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران دبیرکل ملل متحد، کمیسر عالی و شورای حقوق‌بشر را به اقدام فوری برای نجات جان زندانیان سیاسی فراخواند و خواستار اعزام یک هیأت بین‌المللی برای بازدید از زندانهای رژیم و ملاقات با زندانیان، به‌ویژه زندانیان سیاسی شد.

فاکس نیوز، بازنگری سیاست آمریکا برای جلوگیری از برخوردهای بی ثبات کننده رژیم ایران


ژنرال جک کین : رفتار شرورانه رژیم ایران علیه منافع مردم آمریکا و کشورهای خاور میانه ادامه دارد و باعث برهم زدن صلح و ثبات در منطقه شده است.

بررسی نقش مخرب رژیم ایران در کشورهای عرب


تلویزیون الشمس : رژیم ایران عامل نگرانی های فزاینده‌یی است و من فکر می‌کنم خطرش برای امت عرب از تهدید اتیوپی برای مصر و سودان کمتر نیست.

رژیم ایران، پولشویی و قاچاق مواد مخدر در سوریه


شرکت اتکای ایران با هدف افتتاح یک مرکز تجاری در تهران از دمشق دیدار کرد . در ظاهر این خبری است که رژیم های اسد و ایران می خواهند نشان دهند با هم روابط قدرتمندی دارند. ولی در بررسی نام شرکت اتکا در می یابیم که این شرکت نیز مانند هزاران شرکت دیگر وابسته به سپاه پاسداران این رژیم است .

 اجلاس جی هفت با هدف یک میلیارد دوز واکسن کرونا برای جهان


رهبران کشورهای گروه جی ـ ۷ شامل ( ایالات متحده ، آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و کانادا ) برای اولین بار پس از شیوع ویروس کوویدـ ۱۹ گردهم آمدند تا برای اهدای یک میلیارد دوز واکسن به جهان تعهد بدهند.

 ردیابی مواد منفجره با موش های آموزش دیده


در یک اقدام کم نظیر، دولت کامبوج برای حل معضل مین‌های ضدنفری که سالها زیر خاک مانده و تاکنون باعث کشته و معلول شدن دهها هزار نفر شده ، اقدام به بکارگیری موش‌های صحرایی برای کشف مین کرده است.

 

 انتخاب اعضای جدید شورای امنیت


مجمع عمومی سازمان ملل متحد؛ کشورهای آلبانی، برزیل، گابون، غنا و امارات متحده عربی را از تاریخ ۱ژانویه ۲۰۲۲ برای یک دوره دو ساله برای عضویت در شورای امنیت ملل‌متحد انتخاب کرد.

 مطالب مرتبط


در پی سلاخی های مفتضح خامنه ای در نمایش انتخابات، رسانه های منطقه سراغ مقاومت ایران آمدند ـ بیست دقیقه

عفو بین الملل خواستار آزادی حبیب و وحید افکاری برادران نوید شورشگر از زندان شد ـ بیست دقیقه

فاکس نیوز: خانم مریم رجوی؛ رئیسی "دژخیم قتل‌عام ۶۷" و یکی از بدترین جنایتکاران علیه بشریت در ۵۰سال گذشته
لطفا به اشتراک بگذارید: