دشمنتون به‌خاطر کسادی و سوت و کوری سیرک انتخاباتش به عجز و لابه افتاده ـ موشکاف

دشمنتون به خاطر کسادی و سوت و کوری سیرک انتخاباتش غمباد کرده و به عجز و لابه افتاده ـ موشکاف ـ ۲۵خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت تمام دوستان و رفقای باصفا و با مرام! فدایی دارین! قربونتون برم! هاهاهاها.


ایشالا که شاد و سرحال باشین که دشمنتون به‌خاطر کسادی و سوت و کوری سیرک انتخاباتش غمباد کرده و به عجز و لابه افتاده. هاهاهاها


یه نمونه‌اش رو از بازیگر نقش نعش در تعزیه نظامو داشته باشین. هاهاهاها.


عبدالناصر همتی – نامزد سیرک انتخابات – ۲۳خرداد


کسانی که الآن می‌گویند که ما رأی نمی‌خواهیم بدهیم چرا می‌خواهیم رأی نمی‌دهیم بر می‌گردیم همین سه چهار موردی که عرض کردم خدمت‌تان می‌گویند چه فایده‌ای داردما بیاییم رأی بدهیم من می‌گویم چرا فایده دارد اگر شما رأی ندهید شرایط از این‌که هست ممکن است بدتر بشه!


موشکاف: هاهاهاها. مرگ عظما خیلی قانع شدیم! این روزا این شده استدلال سر تا ته نظام که می‌گن اگه فلان کارو بکنین یا بهمان کارو نکنین، و اگه نظامون سرنگون بکنین وضع از این‌که هست، بدتر می‌شه! هاهاهاها. یارو فک کرده با این حرفا میتونه تنور انتخابات عظما رو داغ کنه. اما کور خونده. ملت با این چیزا رنگ نمی‌شن! این روزا خودشونم مقر میان که نظام نیروی اجتماعیش، یعنی حتی همین بسیجی‌مسیجیا و پاسدارماسدارا رو از دست داده. هاهاهاها.


ابراهیم رئیسی – نامزد سیرک انتخابات – ۲۳خرداد


الآن یکی از بحرانهایی که ما داریم مسأله بی‌اعتمادی است باید بی‌اعتمادی بحرانش حل بشود


یک روز پخش می‌کنند فلانی می‌خواهد بنزین را افزایش بده اصلاً ما کی همچین حرفی جایی زدیم؟ که این را نسبت می‌دهند بعد هم بر می‌دارند توی این قضیه شایعات بسیار من فکر می‌کنم در این سه چهار روز هم نسبت به من شایعات بسیاری خواهد شد باید مردم هوشیار باشند از این حرفها گوش شان بدهکار نباشد


موشکاف: هاهاهاها. اتفاقاً مردم خیلی هوشیارن. او نقده هوشیارن و حافظه شون خوب کار می‌کنه که سؤالشون از یارو خبیثی سر شصت و هفته. سر کشتار قیام آبانه یارو خبیثی همینو جواب بده، گرون شدن بنزین پیش‌کش. هاهاهاها. هر چند که ملت گرونی قبلی بنزین و قیام آبان ۹۸ رو هم فراموش نکردن. هاهاهاها.


روزنامهٔ حکومتی همدلی – ۲۴خرداد


زخم حوادث آبان۹۸ هنوز بر پیکر مردم ایران زنده است. هنوز از جزئیات روزهای خونین آبان ۹۸ اطلاعات دقیقی منتشر نشده و در عین‌حال هم کسی در قوای مختلف حاضر نیست مسئولیت تصمیمات آن روزها را قبول کند. حالا هم در موعد انتخابات برخی تنها تلاش می‌کنند که با مردمی جلوه دادن خود، از کشته‌های آبان۹۸ سخن بگویند


هنوز تعداد کشته‌شدگان آبان ۹۸ در‌هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد. چند بار منابع خارجی عددهای مختلفی را گزارش دادند ولی هر بار دولت آن را تکذیب کرد، ولی در عین‌حال حاضر نشد عدد واقعی را اعلام کند.


موشکاف: هاهاهاها. بعله، فریاد دادخواهی قیام آبان، خودشو داره تو تحریم نمایش انتخابات نظام و یادآوری شهدای قیام آبان نشون میده. هاهاهاها.


عظما خودشم میدونه که از این خونها و از صاحب این خونا خلاصی نداره هاهاهاها. مرحمت زیاد.



مطالب مرتبط


عظمای فلک زده احساس دراز گوشیو تجربه می‌کنه که تو گل مونده ـ موشکاف

میدان انتخابات تبدیل به عرصه فکاهی، طنز، قول‌ها و وعده‌های فضایی شده است - روزنامه حکومتی آرمان
لطفا به اشتراک بگذارید: