فاش‌گویی وزیر اطلاعات سابق ـ رأی ایران سرنگونی ـ تحریم شعبده انتخابات ـ قسمت اول و دوم

رأی ایران سرنگونی ـ تحریم شعبده انتخابات ـ فاش‌گویی وزیر اطلاعات سابق ـ قسمت اول ـ ۲۵خرداد۱۴۰۰


گفتگو با عزیز پاک‌نژاد عضو شورای ملی مقاومت ایران

اعتراف آخوند مصلحی وزیر اطلاعات وقت رژیم درباره مهندسی رد صلاحیتها و این‌که رد صلاحیت رفسنجانی به‌خاطر «شرایط نظام» بوده، خامنه‌ای را بیش‌از‌پیش از بابت مهندسی شعبده‌های انتخاباتی از طریق شورای نگهبان مفتضح کردفاش‌گویی وزیر اطلاعات سابق ـ رأی ایران سرنگونی ـ تحریم شعبده انتخابات ـ قسمت اول و دوم

فارغ از هر تحلیلی به نظر شما مصلحی چه هدفی را دنبال می‌کرد؟ و چه نتایجی می‌توان از صحبتهای او گرفت؟

عزیز پاک‌نژاد: در این مورد چیزهای زیادی گفته می‌شود ولی در این رژیم تا خودشان نگویند درست مشخص نمی‌شود. برخی می‌گویند که او ناراضی است و می‌خواهد خودش را مطرح کند. در صحبتهایش از دو عضو شورای نگهبان که مرده‌اند یکی آخوند یزدی و دیگری آخوند شاهرودی اسم برده است. او می‌گوید آن استدلالاتی که من در زمینه وضعیت داخل کشور و خطر روی کار آمدن رفسنجانی کردم را آنها قبول کردند. البته آنها الان مرده‌اند و نمی‌توانند شهادت بدهند.

کدخدائی که سخنگوی شورای نگهبان است گفته این حرفها بی خود است. شورای نگهبان مستقل است. حرفها را می‌شنود و مصلحی بی‌خود می‌گوید. یک نمونه هم چند وقت پیش داشتیم که آنرا به عنوان استقلال شورای نگهبان فرض می‌کنند. آنهم حرفهایی است که خامنه‌ای سر رفع ظلم از لاریجانی زد و شورای نگهبان آنرا به چیزی نگرفت. به نظر من همه آن نمایش بود. برای دو قبضه کردن رد صلاحیت لاریجانی.

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع در واکنشی ترسان و عجولانه مدعی شد که مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد و نسبت به دیگر مطالب کلی او نیز به‌شدت اعتراض شد و اعضا آن را قبول نداشتند

پاسدار علی لاریجانی هم که دو روز پیش درخواستش از شورای نگهبان برای بیان دلایل حذف خودش با جواب سربالای کدخدایی مواجه شد، حالا به‌نحو مضحکی از طریق مشاورش خواهان انتشار مشروح مذاکرات مربوط به حذف رفسنجانی شد!

رأی ایران سرنگونی ـ تحریم شعبده انتخابات ـ نقش رئیسی در قتل‌عام ۶۷ ـ قسمت دوم


گفتگو با پروین فیروزان


مطالب مرتبط


دعوت از خبرنگاران خارجی ـ رأی ایران سرنگونی ـ تحریم شعبده انتخابات ـ قسمت اول و دوم

نمایش مناظره سوم انتخابات ـ رأی ایران سرنگونی ـ تحریم شعبده انتخابات ـ قسمت اول و دوم

عدم حضور مردم در انتخابات ـ رأی ایران سرنگونی ـ تحریم شعبده انتخابات ـ قسمت اول و دوم

دغدغه مشارکت پائین ـ رأی ایران سرنگونی ـ آری به جمهوری دمکراتیک ـ قسمت اول و دوم

اعتراف مصلحی وزیر اطلاعات وقت رژیم درباره مهندسی رد صلاحیتها، فضیحت دیگری برای خامنه‌ای
لطفا به اشتراک بگذارید: