مریم رجوی : قرار گرفتن جلاد قتل‌عام در مقام ریاست‌ جمهوری رژیم علامت درماندگی و نقطه پایان و سرنگونی است

مریم رجوی : رئیسی باید در دادگاه بین‌المللی در برابر عدالت قرار بگیرد- ۲۸خرداد۱۴۰۰


به‌رغم رسوایی و کلان تقلب‌ها، ابعاد تحریم آن‌قدر گسترده بود که سرانجام رژیم به مشارکت زیر ۴۹درصد رضایت داد و به روشنی اذعان کرد که اکثریت مردم ایران انتخابات این رژیم را تحریم کرده و آن را نامشروع می‌شناسند. تقلبهای نجومی و ۵برابر کردن میزان مشارکت در تاریکخانه تجمیع آراء کسی را در ایران نمی‌فریبد و در این حقیقت تغییری نمی‌دهد.


رئیسی جلاد ۶۷ و قاتل مجاهدین آخرین برگ خامنه‌ای برای بقای رژیم است. قرار گرفتن جلاد قتل‌عام و یک جنایتکار علیه بشریت در مقام ریاست‌جمهوری رژیم علامت درماندگی و نقطهٔ پایان و سرنگونی است. او باید در دادگاه بین‌المللی در برابر عدالت قرار بگیرد.


از این پس جامعه جهانی هیچ توجیهی برای مراوده و مماشات با حکومتی که رئیس‌جمهور آن یکی از جنایتکاران بزرگ علیه بشریت در دوران معاصر است، ندارد. جهان باید با قاطعیت در مقابل فاشیسم مذهبی حاکم، در کنار مردم ایران و خواست آنها برای سرنگونی رژیم و استقرار یک جمهوری دمکراتیک قرار بگیرد.



سخنگوی مجاهدین


سخنگوی مجاهدین در پایان انتخابات رژیم بر اساس گزارشهای بیش از ۱۲۰۰ خبرنگار و گزارشگر سیمای آزادی از ۴۰۰شهر ایران و بیش از ۳۵۰۰کلیپ قابل ارائه به مراجع بین‌المللی و افکار عمومی، میزان مشارکت در نمایش انتخابات آخوندها را کمتر از ۱۰درصد واجدان حق رأی اعلام کرد.


سخنگوی مجاهدین افزود: رژیم با همان وقاحت و دروغگویی در آمار جان‌باختگان کرونا و آمار شهیدان قیام آبان، آمار شرکت در انتخابات را برای جا انداختن جلاد قتل‌عام به‌عنوان رئیس‌جمهور نظام ۵برابر بیش از واقعیت اعلام می‌کند. رقم‌سازی‌های نجومی در تاریکخانه موسوم به «اتاق تجمیع آرا» در نمایش‌های انتخاباتی رژیم در سال۸۸ هم تجربه شده است. حقیقت را در روز ۲۸ خرداد۱۴۰۰ تمام مردم ایران در صحنه به چشم دیدند. خطاب به خامنه‌ای در مورد آمار سراپا دروغش باید گفت: سگ (ولی‌فقیه) داند و پینه‌دوز در انبان چیست!



مطالب مرتبط


خانم مریم رجوی : تبریک تاریخی به مردم ایران برای تحریم سراسری نمایش انتخابات آخوندی

مریم رجوی: قرار گرفتن جلاد قتل‌عام و یک جنایتکار علیه بشریت در مقام ریاست‌ جمهوری رژیم علامت درماندگی و نقطه پایان و سرنگونی است
لطفا به اشتراک بگذارید: