مجاهدین در رسانه های رژیم در کشاکش انتخابات قلابی

تلویزیون رژیم ۳۰خرداد ۱۴۰۰


مجری: وقتی که ما یک نزاع بین مشارکت و تحریم را در این دوره از انتخابات شاهد بودیم که با همه قوا آمدند به میدان کسانی که با انقلاب ایران به هیچ‌وجه همراه نیستند... ... . .

ما در گزارشات ما داشتیم که نزدیک به هزار کیلومتر طی کرده تا خودش را به مرز آمریکا برساند و در آنجا وارد بشود و رأی بدهد که اجازه ندادند وارد بشود... ... . . اینها خیلی کارشان عظیم است با اون فشار و با آن سختیها یعنی یکی از فیلمها هست که طرف به او فحاشی می‌کند... ... . . ولی این آقا و خانمی که از ماشین‌شان پیاده شدند و می‌خواهند وارد کنسولگری بشوند یا وارد سفارت بشوند رأی بدهند آنها بدون توجه بی‌توجه به سر و صدای آنها وارد می‌شوند و رأی خودشان را می‌دهند

مجری: آقای شریعتمداری اوها چه کسانی هستند... ... . . یک خرده در این مورد هم به ما بگویید که سابقه آنها چیست

شریعتمداری: خوشبختانه نقاب از چهره این‌ها فرو افتاده و آن وضعیتی را که قبلاً چیز می‌کردند مثلا کسی که اینجا ۱۷۰۰۰ فقط شهروند ایرانی را شهید کرده به‌قول خودشان آتش به اختیار هر کسی می‌دیدند در خیابان می‌زدند

تلویزیون رژیم ۲۹خرداد ۱۴۰۰


مجری: عفو بین‌الملل یک بیانیه منتشر کرد و به آقای رئیسی کلی تاخت و کلی نسبتهای منفی داد به آقای رئیسی معنای این واکنش این است که اروپایی‌ها از همین الآن دارند گارد می‌گیرند نسبت به آقای رئیسی یا غربی‌ها دارند گارد می‌گیرند یا نه این از همان رفتارهای روتین سیاست خارجی است؟... ... . .

عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع:

این دولت بی‌چالش هم نخواهد بود... ... . . حتماً جریانهای و لابی‌های ضدایرانی در اروپا و آمریکا فعال می‌شوند یعنی از همین نشانه که شما به آن پرداختید این بیانیه‌یی که امروز عفو بین‌الملل ارائه داد این نشانه این است که یک عده‌یی بالاخره نگران هستند... ... . . این نگرانی را می‌برند هزینه می‌کنند توی لابیها فعال می شوند یک نمونه‌اش همین اتفاقی که عفو بین‌الملل و آن اشاره کرد.

مطالب مرتبط


مجاهدین در رسانه های رژیم در کشاکش انتخابات قلابی

مریم رجوی: نه شاه با آوردن ازهاری نجات یافت، نه شیخ با آوردن رئیسی نجات پیدا می‌کند

 
لطفا به اشتراک بگذارید: