به سوی کهکشان آزادی ـ همبستگی با قیام مردم ایران در برابر حکومت منفور خامنه ای ـ رئیسی جلاد۶۷

پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم در کشورهای مختلف -حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد ۱۹ تیر ۱۴۰۰ (۱۰ ژوئیه ۲۰۲۱)


همبستگی شخصیتهای سیاسی از انگلستان


سر آلن میل


این کنفرانس بین‌المللی در یک موقعیت زمانی برگزار می‌شود. یک فرصت واقعی برای گوش فرا دادن به صحبت‌های آلترناتیو دمکراتیک علیه حکومت ترور و وحشتی که در حال حاضر بر ایران حکمرانی می‌کند



سر آلن میل –انگلستان


کنفرانس بین‌المللی در یک موقعیت زمانی مناسب و در حالی‌که به حمایتهای گسترده بین‌المللی علیه رژیم ملاها اضافه می‌شود، برگزار می‌شود. این یک فرصت واقعی است تا به صحبت‌های آلترناتیو مناسب و دمکراتیک علیه حکومت ترور و وحشتی که در حال حاضر بر ایران حکمرانی می‌کند گوش دهیم.


این کنفرانس هم‌چنین فرصتی به ایرانیان می‌دهد که از برنامه ده ماده‌ای فوق‌العاده اپوزیسیون پشتیبانی کنند و با راهنمایی رهبر اش خانم رجوی یک ایران بهتر و البته آزاد را بر اساس پایه‌های آزادی، دموکراسی و حقوق‌بشر بسازند. این برنامه امکانی را به مردم ایران می‌دهد تا از ظلم رها شوند و به سوی یک ایران آزاد و بهتر قدم بردارند. این کمترین چیزی است که مردم ایران می‌خواهند و آنها آن را الآن می‌خواهند و جهان بهترینها را برایشان می‌خواهد و ما هر چه می‌توانیم را انجام می‌دهیم تا از تلاشهایشان حمایت کنیم.


سر آلن میل –انگلستان


مایلم که نامم را در اعتراض به تلاش ظالمانه آخوندها برای سوء‌استفاده از فرآیندهای دمکراتیک در ایران که یک توهین به تمام ایرانیان و باقی جهان است اضافه کنم. به جای آن می‌خواهم از برنامه دمکراتیک فوق‌العاده رهبر اپوزیسیون خانم رجوی و برنامه ده ماده‌ای ایشان برای بازسازی ایران حمایت کنم. من تنها نیستم. حمایت گسترده از راه یکسان در بایکوت گسترده انتخابات تقلبی رژیم قابل مشاهده است. باقی جهان نظاره‌گر است و امیدوار برای یک پروسه دمکراتیک در ایران.


دکتر جاسلین اسکات-اجلاس سه روزه بزرگ ایران آزاد از ۱۰ژوئیه برگزار می‌شود.


من در اجلاس بزرگ ایران آزاد در ۱۰ژوئیه از قدرت مبارزات زنان و مردان ایرانی برای رسیدن به یک ایران آزاد و دمکراتیک تجلیل خواهم کرد، زنان پیشگام تغییر در ایران هستند.



دکتر جاسلین اسکات ـ قاضی و حقوقدان برجسته-انگلستان


اجلاس سه روزه بزرگ ایران آزاد از ۱۰ژوئیه برگزار می‌شود. این بار به‌صورت آنلاین خواهد بود. من در این اجلاس حضور خواهم داشت و از قدرت مبارزات مردم ایران، زنان و مردان با هم برای رسیدن به یک ایران آزاد و دمکراتیک تجلیل خواهم کرد. در دوره ریاست‌جمهوری رژیم روحانی، با به قدرت رسیدن وی، بیش از ۱۰۰زن ایرانی را اعدام کرده است و بیش از ۱۰۰زن ایرانی را به بسیاری از اعدام‌های زنان ایرانی اضافه کرده است. زنان مبارزی که زندگی آنها توسط این رژیم آخوندی به پایان رسیده است. من در این مبارزه بزرگ برای احیای دموکراسی و آزادی برای ایران در کنار زنان ایران هستم. من از دهم ژوئیه در کنفرانس بزرگ حضور خواهم داشت و مبارزاتی را که منجر به آزادی و دموکراسی برای ایران خواهد شد جشن می‌گیرم تا ایران بتواند جایگاه خود را به‌عنوان یک ملت آزاد و دموکرات در میان سایر ملتهای آزاد و دموکرات در جهان جای دهد.


زنان سهم بزرگی در مقاومت دارند. مقاومت که در داخل ایران در حال رشد است. این زنان پیشگام تغییر هستند. تغییری که آزادی و دموکراسی را در ایران به‌وجود خواهد آورد. در این اجلاس بزرگ همه کسانی که به ایران آزاد و دمکراتیک اعتقاد دارند از ۱۰ژوئیه امسال به من بپیوندید. در مبارزه برای آزادی و دموکراسی برای ایران


و۱لری کوربت -روحیه جنگیدن لرد کوربت در ما زنده است و امروز ما در کنار شما و در همبستگی با شما برای تغییر رژیم هستیم



والری کوربت


سلام به ایرانیان خارج از کشور و در ایران و به‌ویژه در اشرف سه. ما خانواده لرد رابین کوربت هستیم. من همسرش هستم این دختر ما پولی و همسرش نیک و پسرش آلبرت است. نوه من. آلبرت چند ساله هستی؟


آلبرت: شش


پلی کوربت


رابین حمایت از مقاومت ایران را از سال۱۹۸۹ به‌ویژه تحت رهبری الهام‌بخش خانم رجوی آغاز کرد.


نیک: و رابین از جمله کسانی بود که مقاومت را از لیست تروریستی انگلیس خارج کرد.


والری کوربت


رابین در سال۲۰۱۲ درگذشت اما روحیه جنگیدن او در ما زنده است و امروز ما خانواده‌اش در کنار شما در همبستگی برای تغییر رژیم هستیم تا ایران آزاد و دمکراتیک شود. و ما با آنچه رابین هنگام سخنرانیهای خود همیشه با آن تمام می‌کرد، پایان می‌دهیم. آماده‌ای؟


آلبرت: ایران آزاد خواهد شد. بله



قسمتی از صحبتهای لرد کوربت در گردهمایی کهکشان سال۱۳۹۰


گردهمایی سالانه مقاومت-ویلپنت-خرداد ۱۳۹۰


لرد کوربت، رئیس لردهای حزب کارگر در مجلس اعیان انگلستان


سلام اشرف. شما شجاعترین شجاعها هستید با صدای قدرتمند خود به میلیونها ایرانی که برای آزادی فریاد می‌زنند، نشان می‌دهید که با آنها هستید و آنها تنها نیستند.


به‌رغم حمله جنایتکارانه علیه شما به دست مزدوران مسلح عراقی و ایرانی و به‌رغم قساوت وحشیانه، شما سر فراز و مصمم این پیام را به داخل ایران میرسانید که آزادی را نمی‌شود برای همیشه انکار کرد، بلکه


فقط می‌توان به تأخیر انداخت


هرگز رژیمی با بکارگیری خشونت علیه شهروندانش، خودش را از سرنگونی حفظ نکرده است.


آنها همه با هم هستند، نه، یک دقیقه صبر کنید. نه، نه، نه همه با من تکرار کنید


اشرف پایدار خواهد ماند، ایران آزاد خواهد شد.


اشرف پایدار خواهد ماند، ایران آزاد خواهد شد.


سپاسگزارم


 

مطالب مرتبط


یک کهکشان ستاره بر آسمان پر فروغ مقاومت سرفراز مردم ایران ـ درد آشنای سی ساله

گردهمایی سالانه

لطفا به اشتراک بگذارید: