اعتراف آخوند یونسی : انفجار حرم امام رضا مربوط به گروهی افراطی بود اما سازمان مجاهدین متهم شد

آخوند یونسی : انفجار حرم امام رضا مربوط به گروهی افراطی بود اما سازمان مجاهدین متهم شد ـ ۹تیر۱۴۰۰


وزارت اطلاعات افرادی را دستگیر و اقرار گرفت وقتی وزیر شدم متوجه این خطا شدم


آخوند یونسی وزیر اطلاعات سابق رژیم ۸تیر ۱۴۰۰

مواردی بوده که بی‌دلیل افراد را بازداشت و اعتراف گرفته بودند که مرتکب جنایتی شده‌اند و بعد خود وزارت اطلاعات همان موقع متوجه شده بود که این طور نبوده است.

فاجعه‌یی که در انفجار حرم امام رضا (ع) رخ داد مربوط به گروهی افراطی به نام فرقان بود اما فرقه تروریستی رجوی مظنون و متهم شد.

و وزارت اطلاعات آن موقع افرادی را دستگیر و از آنها اقراری مبنی بر ارتکاب این انفجار گرفت. تعدادی بازداشت شدند و وقتی من وزیر شدم با بررسی‌هایی متوجه این خطا شدم

برادر مجاهد مسعود رجوی : انفجار حرم امام رضا اول گفتند که دهها کشته و ۱۱۴ مجروح توی کشته‌ها و مجروحان تعداد کودکان هم قابل ملاحظه بود بعد عدد رو تغییر دادند...


و شگفت این‌که انفجار در ساعت دو و نیم شد، بلادرنگ ولی‌فقیه ارتجاع در تلویزیون ظاهر شد با فاصله خیلی کم که ترجیح میدم حرفهای اون روز از روی متن مرور کنیم.

در سرویس اخبار شب دوشنبه شب ۳۰خرداد عاشورا مجدداً حرفهای خامنه‌ای با تصویر خودش تکرار شد. در حالی که چند ساعت قبل هم پخش شده بود. گفت که: «دشمنان اسلام دستشون به جنایت بزرگی آلوده شد. دشمنان منافق معاند، سنگدل با این کار نشان دادن به هیچ‌یک ازموازین انسانی پایبند نیستند و دشمنی آنها با ملت غیور و مؤمن هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد.

منافقین کوردل وخائن نشان می‌دهند که برای حریم مقدس اهل بیت، اهل بیت عصمت و طهارت هیچ‌گونه حرمتی قائل نیستند. و زمان و مکان به این عظمت وقداست مانع و رادع خونخواری و ددمنشی و کینه سبعانه نسبت به اینان نیست لعنت خدا و نفرین بندگان خدا و آن دستهای جنایتکار و آن دلهای سیاه از مسئولان امر نیروهای انتظامی و امنیتی می‌خواهم با جدیت به‌دنبال عاملان جنایت و در اسرع وقت ممکن، خفاشان خونخوار به دست عدالت بسپارند».

معلوم نبود که از کجا می‌داند وقتی خود، رژیم اعلام کرده که ۷۰ کشته، بیش از صد تا مجروح از کجا میدونه که این کاررو مجاهدین کردند.


پشت سرش جلسه هیأت دولت وشبیه به همین مضمون و پشت سرش مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای جنایات وحشیانه منافقین کوردل در حرم امام رضا را محکوم کرد.

و تفسیر سیاسی همون شب، این حادثه با حماسه کربلا پیوند خورد و از این رهگذر موجبات رسوایی ابدی و ریشه‌کن شدن منافقین کوردل این یزیدیان زمان فراهم شد. حتماً یادتون هست که در اون زمان مریم هفته همبستگی ملی اعلام کرده بود. از قلب ارتش آزادی انگار که یک سلاح استراتژیکی فوق‌العاده مؤثر به بطن ارتجاع و فرهنگ و ایدئولوژیش اصابت کرده بود و روز ۳۰خرداد رو که مصادف بود با عاشورا انتخاب کرده بودن استنادشون هم این بود که اطلاعیه‌هایی در محل توزیع شده است تحت عنوان پیروان و رهروان قیام ۳۰خرداد، قیام مسلحانه ۳۰خرداد که همه خبرگزاریها هم منعکس کردند.

همزمان رفسنجانی اعلام کرده که انفجارباعث می‌شود که از دولت اسلامی پشتیبانی بیشتری صورت گیرد. بعد نوبت رسید به روز بعد عطاالله مهاجرانی اطلاعات ۳۱خرداد که می‌گفت پیداست منافقین تنها به دو مسأله توجه کرده‌اند یکی ۳۰خرداد و دوم حادثه‌یی که دوباره آنها را مطرح کند و نتیجه می‌گرفت که مردم عراق نیز به‌ویژه شیعیان با حادثه مشهد تصویر روشن تری ازمنافقین پیدا کرده‌اند تصویری که امکان زندگی ازمنافقین در عراق را خواهد گرفت.

یعنی هنوز یک روز نگذشته رفسنجانی و معاون اون روزگارش مهاجرانی، دست خود را روکردند که هدف از فرانسه هست تا عراق. بعد رژیم اعلام کرد که پس دادن اسیران عراق را متوقف می‌کند و هیأتی رو که قرار بود به عراق بیاد تا تعیین‌تکلیف مجاهدین در عراق به تعویق می‌اندازد.

آخوند جنتی در نماز جمعه بعدی از دوشنبه تا جمعه رو‌راست‌تر صحبت کرد گفت این قضیه از عراق سرچشمه گرفته و اینها را رئیس‌جمهور عراق وادار کرده است به این کارها پس ماهیت جنایی شون برهمه روشن شده.


هیچ‌کس نباید جرئـت کند از مجاهدین دفاع کند. دوباره فاجعه نخست‌وزیری را در حرم رضوی تکرار کردند چه ربطی داره حالا نخست وزیری، رجایی وباهنر به حرم امام رضا اون معین نبود.

این منافقین اینچنین بحث عراق اینچنین است اسراییل اینچنین است ما باید حواسمان را جمع کنیم باید بیدار باشیم، هوشیار باشیم.

ما باید بهره‌برداری بکنیم از این جنایت که آنها می‌کنند. به نفع اسلام و به نفع انقلاب.

و پشت سرش چون پارلمان انگلیس هم در همون زمان حمایت کرده بود از مقاومت ایران برخلاف انگلیس در اون روزگارهم، شرط گذاشت رژیم از روی رسالت ۲۰تیر سه هفته بعد از جنایت میخونم: «انگلیس در لندن رسماً به اشتباه خود مبنی بر حمایت از منافقین اعتراف کند باید رسماً اعلام کند که انفجارحضرت رضا و کشتار بیرحمانه مردم و نیز ترور دو کشیش مسیحی توسط منافقین بوده و از این عمل زشت اعلام برائـت نماید».

و بعدش هم مراجعه به واتیکان که آقای پاپ بیا و اینها را محکوم کن از روزنامه جمهوری اسلامی اون روز میخونم ۲۹تیر (قطعی از تایم ۱۰۳۳تا ۱۰۴۲) و گروهک تروریستی را محکوم کند.

به تفاهم میان ادیان گفتگوی تمدن هاست اون موقع می‌گفتن تفاهم ادیان و تمدنها حالا میگن گفتگو کمک خواهد کرداین کاریست که ازواتیکان انتظار می‌رود.

پشت سرش رژیم اعلام کرد که کشیش یوسیفیان مهر قصد داشته است به شورای ملی مقاومت که تحت سلطه مجاهدین بپوندد اما آنها تصمیم گرفتند ازکشتن او نفع بیشتری خواهند برد.

تا بدین وسیله تخم کینه بین مسیحیان و مسلمانان کاشته بشود. چونکه در آستانه هفته همبستگی هم بود. و بعد ولایتی و با عراق شرط گذاشت تا تعیین‌تکلیف نشن مجاهدین در عراق ما با شما کاری نداریم.


یه کسی بود تو این قتل‌های زنجیره‌یی با سعید امامی به نام کاظمی که اون موقع بهش می‌گفتن موسوی‌نژاد او هم آمد و در ۲۵تیر گفت که: سابقه انفجار قبر خمینی دارن مجاهدین، موسوی‌نژاد مدیرکل امنیت داخلی وزارت اطلاعات به جزئیات کشف بمب و قتل دو کشیش ایرانی و دستگیری سه دختر پرداخته و منافقین را افشا کرده است.

این مال سال۷۳بود. هفت سال قبل از اونم در سال۶۶ خمینی بود که کعبه رو آتش زد به پای مجاهدین انداخت. اینا همون آخوندایی هستن که اصلاً نوندونی شون اصلاً اسلام است و حرم امام رضا و حرم حضرت معصومه وکعبه و الی آخر، اما هم در اون زمان که فقط خودمون حرف می‌زدیم و افشا می‌کردیم و بعدش خیلی سریع روشن شد که چی به چی بوده.

چون که بعداً دیگه آدمهای خود رژیم پاسدارهای ریزشی، اطلاعاتی‌های ریزشی با اشاره بیش یا کم در رقابت داخلی رژیم شروع کردن به روکردن دست همدیگر. یکی گفت به اون حجاریان ببین مگه تو نبودی باهم صد، صدتا این مجاهدین رو تو خیابون می‌کشتیم حالا چرا صحبت از قانون و اینها می‌کنی. افشاگری و ضدافشاگری که باز هم ادامه داره و بیشتر هم خواهد شد.

هر روز بیشتر، حالا یقه جانشین وقت خمینی را گرفته‌اند که چرا داری آبروی نظام را میبری، سر قتل‌عام زندانیان مجاهد و او می‌گوید که خوب اگه امام کاردرستی کرده بیاین دفاع کنین چرا مخفی می‌کنید؟

اگه نکرده‌ام بگین دیگه، منظورم از این صحبت ها در میان گذاشتن این سؤال اصلیست با همه مردم ایران و مخصوصاً نسل جوان، اونهایی که شرایط و روزگار انقلاب ضدسلطنتی رو خودشون تجربه نکردند، اون موقع به دنیا نیومده بودند یا در سنین کودکی و نوجوانی بودند.

اونهاییکه شنیده‌اند اما به چشم ندیده‌اند که این شجره خبیثه خمینی از هر، از هر تیره و طایفه‌اش چه می‌کردند و چه می‌گفتند.

امام حسین به اون قتله گفت: ای آدمهای بدکردار نکوهیده بعد از من دیگه به هیچ چیزی شما رحم نخواهید کرد. از کشتن هیچ کسی باک نخواهید کرد.


والله از روزی هم که خمینی و حکام شرعش و پاسدارهاش جان و اموال و عرض و ناموس مجاهدین رو مباح شمرده بودند معلوم بود که دیگه به هیچ چیزی و صغیرو کبیری رحم نخواهند کرد به هیچ ارزشی تا آتش زدن کعبه تا انفجار حرم و ضریح امام رضا، گفتم هدف از این صحبت ها در میان گذاشتن این سؤال اصلیست مخصوصاً با نسل جوان که امروز در راه امام حسین در راه صاحب عاشورا چه باید کرد.

امروز کسی اگر بخواد خلص و خالص به راه امام حسین بره و فقط به گفتار بسنده نکنه باید چکارکنه؟

خوب در ظاهر می‌بینین که رادیوی رژیم، تلویزیون رژیم، آخوندهای رژیم رسانه‌های رژیم، ظواهر رژیم پر است از اسم و نه رسم، پر است از اسم و نه رسم، پراست از ظاهر و نه باطن امام حسین، سؤال اینه که اگر کسی بخواد خالص وخلص گام در مسیر امام حسین بردارد چه باید بکند؟

البته مردم ایران به این سؤال جواب دادند، چون ۷۰۰فقره قیام و تحصن و حرکات اعتراضی در سال۷۹ گویای همین تا فرصتی پیدامیشه مثلا در لامرد یه مسأله‌ای مربوط به پالایشگاه چند ساعت بعد تبدیل میشه به یک مسأله سیاسی علیه حاکمیت، با شعارهایی علیه همه ایل و طایفه رژیم.

اون جوون‌هایی که در هم می شکستند و به آتش می‌کشیدند مظاهر حاکمیت رژیم رو به این سؤال جواب دادن

ادامه اظهارات وحشت‌آلود آخوند یونسی درباره حملات به مراکز اتمی رژیم و کشته شدن فخری زاده


جا دارد همه مسئولان جمهوری اسلامی برای جان خودشان نگران باشند


نفوذ موساد در بخشهای مختلف کشور به حدی است که جا دارد همه مسئولان جمهوری اسلامی برای جان خودشان نگران باشند

سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی به جای این‌که آنها را شناسایی کنند به جان خودیها افتاده‌اند

سازمانهای جدیدی که در مقابل وزارت اطلاعات ایجاد شد، وزارت اطلاعات را تضعیف کردندبحث نفوذ در کشور خیلی مطرح می‌شود و طی سال‌های اخیر هم اتفاقات ناگواری مثل یک سری خرابکاریها در اماکن هسته‌یی یا ترور شهید فخری‌زاده در کشور افتاده است.

مطالب مرتبط


اعتراف آخوند یونسی وزیر اطلاعات سابق رژیم: انفجار حرم امام رضا مربوط به گروهی افراطی بود، اما سازمان مجاهدین متهم شد

آخوند علی یونسی، سعید مرتضوی را مسئول قتل زهرا کاظمی معرفی کرد
لطفا به اشتراک بگذارید: