گردهمایی بزرگ مقاومت در صدای یکپارچه مردم ایران ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

ساعت وصل ـ گردهمایی بزرگ مقاومت در صدای یکپارچه مردم ایران ـ قسمت اول ـ ۱۱تیر۱۴۰۰


میهمان برنامه: محمد حیاتی

به نظر شما این گردهمایی برای هموطنانمان در داخل کشور چه پیامی دارد؟گردهمایی بزرگ مقاومت در صدای یکپارچه مردم ایران ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

مهم این است که بدانیم هدف این کهکشانها که سالیان استمرار پیدا کرده است برای ملت ایران چه پیامی دارد. این کهکشانها در تمامی موارد استمرار بیان دردهای مردم ایران است. استمرار بیان راه حلهای موجود برای رهایی از این رژیم ضدبشری است. صحبت از حمایت از اعتراضات مردم در سراسر کشور است. اعتراضی نیست که پرچم آن در دست اشرف نشانها برافراشته نباشد.

کسانی که روز و شب نمی‌شناسند که درد مردم ایران را به جهان نشان دهند. برای اینکه دست رژیم را در سرکوب ببندند. دست مماشات گران را برای هرگونه معامله با رژیم ببندند. به همین دلیل رژیم از این کهکشانها بشدت می‌ترسد. و برای ایستادن جلوی آن از هیچ توطئه‌ای ابا ندارد.

این کهکشانها صدای مردم است و راهنمایی برای مردم است. حمایت‌های مردم ایران و حمایت حامیان این مقاومت را بسود مردم ایران و بر علیه رژیم جذب می‌کند. هیئتهای کشورهای مختلف را می‌بینیم که چگونه شرکت کرده و از مردم و مقاومت ایران حمایت می‌کنند.

سمانه از تهران: تحریم انتخابات رژیم یک واقعه تاریخی است و چیزی نیست که در ۲۸ خرداد تمام شده باشد. این واقعه دارد مانند توفانی بنیان رژیم را نابود می‌کند. رژیم تلاش می‌کند این را بعنوان یک حماسه جا بیاندازد. چرا خامنه‌ای نمی‌تواند سکوت کند. به همین دلیل است که ما می‌گوییم رأی ما سرنگونی است. این یک باد نیست که از سر رژیم بگذرد برود. این یک طوفان است که بنیان رژیم را بر باد می‌دهد

خیلی ذوق دارم که برنامه گردهمایی امسال را دنبال کنم و خیلی خوشحال می‌شدم که در آن شرکت می‌کردم. این گردهمایی در شرایطی دارد برگزار می‌شود که دشمن ملت ما در حضیض ذلت است و مجاهدین در اوج هستند. من از هموطنان می‌خواهم که در این گردهمایی شرکت کنند.

ساعت وصل ـ این گردهمایی بیانگر خواست ما برای یک ایران آزاد و دمکراتیک است ـ قسمت دوم


تماس هموطنان از شهرهای مختلف میهن


ساعت وصل ـ این گردهمایی توانایی مشترک ما را برای رسیدن به آزادی نشان می‌دهد ـ قسمت سوم


تماس هموطنان از داخل کشور


ساعت وصل ـ شرکت در این گردهمایی حمایت از آزادی و دموکراسی در ایران است ـ قسمت چهارم


سخنان هموطنان از داخل میهن


مطالب مرتبط


ویژگی‌های دوران پس از نمایش انتخابات ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

گردهمایی جهانی ایران آزاد


لطفا به اشتراک بگذارید: