مقصر پیک پنجم کرونا و عدم واکسیناسیون در ایران کیست ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تیک تاک ـ مقصر پیک پنجم کرونا و عدم واکسیناسیون در ایران کیست؟ ـ قسمت اول ـ ۱۶تیر۱۴۰۰


گفتگو با دکتر سینا دشتی از سوئد

رژیم آخوندی از کشتار کرونا در حال سود بردن است. عجب وضعیتی مردم ایران در آن گیر کرده‌اند. علیرضا زالی می‌گوید که در ۱۵ تیرماه ما در تهران ۱۴۰۰۰ مراجعه برای کرونا داشتیم که ۴۰۰۰ به مراکز بهداشتی ارسال شدند و ۱۰۰۰۰ سرپایی بودند. در آمار شسته شده وزارت بهداشت برای همین امروز در کل ایران آمار ۱۶۰۰۰ مراجعه داده می شود. یعنی فقط ۲۰۰۰ نفر برای سایر نقاط ایران.مقصر پیک پنجم کرونا و عدم واکسیناسیون در ایران کیست ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

این نشان می‌دهد که آمار جعلی است. در هر ۱۰ تست می گویند ۴ نفر مثبت. این آمار خیلی بالایی است. این در حالی است که گفته می‌شود این ویروس دلتا در خیلی از تست‌ها خودش را نشان نمی‌دهد و باید بیشتر علائم بالینی را مد نظر قرار داد.

اکثریت شهرستانها در حالت نارنجی و قرمز هستند. خودشان می‌گویند شهرستانی نیست که در وضعیت آبی باشد. وضعیت استان سیستان و بلوچستان که تخت خالی در بیمارستان نیست. حتی گور خالی هم در قبرستانها نیست.

یک سیاست کشتار جمعی توسط رژیم دارد دنبال می‌شود. در دنیا اگر چه ابتلا به ویروس دلتا در حال بالا رفتن است اما با واکسیناسیون کنترل کرده اند. بطور مثال در انگلستان آمار مرگ و میر صفر است. یعنی واکسن های معتبر تاثیر داشته اند. نه واکسن‌های نامشخصی که رژیم در حال ارائه دادن آن است.

تعداد نفراتی که در ایران واکسینه شده‌اند فقط ۱.۷درصد جمعیت است که خیلی کم است. در اکثر کشورهای جهان که به واکسن دسترسی داشته اند تا ۵۰درصد مردم واکسینه شده‌اند. در حالیکه در کشوری که چهاردهمین کشور ثروتمند جهان است ما با کمبود واکسن روبرو هستیم و مدام قربانیان بیشتری متوجه مردم ایران است.

نه مسئله عدم وجود واکسن است و نه مسئله فقر و مادی کشور است فقط یک خواست سیاسی از طرف خامنه‌ای است که مردم ایران واکسن دریافت نکنند.

تیک تاک ـ دلایلی که روحانی برای قطعیهای گسترده برق می‌گوید آنسوی وقاحت ـ قسمت دوم


گفتگو با علیرضا معدنچی


مطالب مرتبط


دلایل امروز روحانی در مورد قطعیهای برق، ماورای وقاحت ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

کرونا در ایران: سعید خال: پیک مرگ کرونایی شهر تهران به‌شدت رو به افزایش و در حالت شیب تند رو به بالا قرار دارد
لطفا به اشتراک بگذارید: