عدم واکسیناسیون در ایران یکی از جنایتکارانه‌ترین سیاستهای رژیم آخوندی ـ تیک تاک

تیک تاک ـ عدم واکسیناسیون در ایران یکی از جنایتکارانه‌ترین سیاستهای رژیم آخوندی ـ ۱۷تیر۱۴۰۰


گزارش سیاسی


سعید نمکی، وزیر بهداشت دولت آخوند روحانی مدعی شد کمبود واکسن وجود نخواهد داشت و برای صادرات واکسن ریل‌گذاری شده است: «ما در ماه‌های آینده نه تنها کمبود واکسن نخواهیم داشت بلکه ریل‌گذاری کردیم که واکسن ما در اقصی نقاط جهان همان‌طور که فرمودید که درها را بر تهی دستان جهان قلدران و زورگویان بسته‌اند انشاالله بتوانیم واکسن صادر کنیم! و هدیه کنیم! و این از افتخارات ناب جمهوری اسلامی است» (تلویزیون شبکه خبر ۶تیر ۱۴۰۰).عدم واکسیناسیون در ایران یکی از جنایتکارانه‌ترین سیاستهای رژیم آخوندی ـ تیک تاک

پاسدار حسین سلامی سرکرده سپاه پاسداران نیز وقیحانه این دروغ را تکرار کرد و در نمایش پرده‌برداری از واکسن ساخت سپاه گفت: «الان زمانی رسیده است که ما به آمریکایی‌ها واکسن بدهیم و ما اعلام می‌کنیم که اگر کمبودی دارند ما حاضریم به آنها کمک کنیم» (همان منبع).

اما آمارها نشان می‌دهد که نمکی و سلامی هر دو دروغ می‌گویند آن‌چنان که حتی کارشناسان حکومتی را به واکنش منفی علیه آنها واداشته است.

محمدرضا محبوب‌فر، کارشناس حوزه سلامت در این باره گفت: «در حالی این مسئولان عالی‌رتبه مدعی صادرات واکسن شده‌اند، که ایران هنوز نتوانسته است موج اول بیماری کرونا را که از بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در این کشور آغاز شده است، دقیق کنترل کند».

وی سپس به آمار بالای کشتار کرونا نزدیک به آماری که مقاومت ایران منتشر کرده اشاره کرد و گفت: «تاکنون بیش از ۳۰۰هزار نفر در کشور به‌علت ابتلا به کرونا درگذشته‌اند اما واکسنهای متنوع ایرانی یکی یکی رونمایی می‌شوند و کرونا هم‌چنان جولان می‌دهد»

مطالب مرتبط


مقصر پیک پنجم کرونا و عدم واکسیناسیون در ایران کیست ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

واکسیناسیون؛ هم‌چنان وعده، هم‌چنان دروغ
لطفا به اشتراک بگذارید: