بسوی کهکشان آزادی، گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

ساعت وصل ـ بسوی کهکشان آزادی، گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ـ قسمت اول ـ ۱۸تیر۱۴۰۰


میهمان برنامه: مرتضی اسماعیلیان

سحر از تهران: در ابتدا می‌خواستم مجاهد قهرمان برادرمان مسعود فرشچی را که بواقع پیام‌آور شادی به دلهای همه مردم ایران بودند را به برادر مسعود عزیز و خواهر مریم تسلیت بگویم. خاطرات زیادی از او داریم با برنامه هایی که تهیه می‌کردند. و اینگونه با بیان طنز خواسته اصلی مردم ایران را نشان می دادند. نشاندن لبخند به لبه مردم ایران یک کار بسیار دشوار است زیرا این مردم واقعا از ظلم و ستم این رژیم به ستوه آمده اند.بسوی کهکشان آزادی، گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

شاهکاری که برادرمان مسعود و سایر دست اندر کاران سیمای آزادی خلق کردند این بود که نه فقط خنده بلکه امید را به دلهای مردم ایران می‌آوردند. که البته از روحیه یک مجاهد که خودش سراسر امید و عشق به مردمش است بر می آید.

یک روز به کهکشان مانده است و من برای فردا دارم لحظه شماری می‌کنم. بغض گلوی مرا گرفته و نمی دانم چطور احساسات خود را بروز بدهم.

رضا از مشهد: سلام دارم خدمت شما و درود می فرستم. قبل از صحبت اصلی می خواهم تسلیت بگویم این غم بزرگ را. وقتی خبر را شنیدم خیلی متاسف شدم بخصوص اینکه بیمار بودند و به خودم گفتم چطوری با این بیماری خنده را به لبهای ما می‌آوردند. اینکه با چه انگیزه ای به همه ما امید می‌دادند و برای مردم ایران تا آخرین نفس مبارزه می‌کردند.

من این ضایعه بزرگ را تسلیت می گویم بخصوص به برادر مسعود و خواهر مریم. ما برای برنامه فردا بی صبرانه منتظر هستیم تا این جشن بزرگ برگزار شود. ما منتظر صحبتهای خواهر مریم هستیم تا از آن استفاده کنیم و این امید در دل ما روش می شود که آینده ای روشن در انتظار ایران زمین است. افتخار می کنم که عضو کوچکی از این خانواده بزرگ مقاومت هستم.

ساعت وصل ـ این گردهمایی بیانگر خواست ما برای یک ایران آزاد و دمکراتیک است ـ قسمت دوم


تماس هموطنان از شهرهای مختلف میهن


ساعت وصل ـ این گردهمایی توانایی مشترک ما را برای رسیدن به آزادی نشان می‌دهد ـ قسمت سوم


تماس هموطنان از داخل کشور


ساعت وصل ـ شرکت در این گردهمایی حمایت از آزادی و دموکراسی در ایران است ـ قسمت چهارم


سخنان هموطنان از داخل میهن


مطالب مرتبط


گردهمایی بزرگ مقاومت در صدای یکپارچه مردم ایران ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

فراخوان گردهمایی جهانی ایران آزاد آلترناتیو دمکراتیک به سوی پیروزی - ۱۹تیر۱۴۰۰ (۱۰ژوئیه۲۰۲۱)
لطفا به اشتراک بگذارید: