تلویزیون الغد: اپوزیسیون ایران گردهمایی را با حضور هزار شخصیت از اروپا و آمریکا برگزار کرد

تلویزیون الغد: اپوزیسیون ایران گردهمایی را با حضور هزار شخصیت از اروپا و آمریکا برگزار کرد ـ ۲۰تیر۱۴۰۰


تلویزیون الغد ۱۹ تیر۱۴۰۰: اپوزیسیون ایران سلسله تظاهراتی را در شهرهای مختلف برای حسابرسی از رژیم ایران سازمان داد. این تظاهرات در ۱۶ پایتخت و شهرهای بزرگ از جمله واشنگتن و برلین و پاریس برگزار شده است.


در برلین ۸هزار نفر از سراسر آلمان در تظاهرات شرکت کرده‌اند.


خبرنگار الغد در برلین: بسیاری از هواداران مقاومت ایران اینجا حضور دارند. هم‌چنانکه می‌بینید ما در دروازه معروف برلین هستیم. این مراسم با سخنرانی‌های مقامات سیاسی، اعضای پارلمان آلمان و هم‌چنین از مقامات اروپایی شروع شده.


اینجا عکسهای کسانی که در زندانهای رژیم ایران کشته شده‌اند وجود دارد. هواداران اپوزیسیون خواستار حسابرسی از مسئولان این قتلها هستند و می‌گویند نبایستی از مجازات فرار کنند. هزاران نفر زیر نظر رئیسی کشته شده‌اند.


تظاهرات در کادر برگزاری کنفرانس در بسیاری از پایتختهای اروپایی، به‌علاوه خارج از اروپا یعنی آمریکا برگزار می‌شود. نزدیک به ۵۰هزار نقطه در سراسر جهان است که امروز در همبستگی با طرفهای اپوزیسیون ایرانی مخالف حاکمیت آخوندها در ایران به این گردهمایی وصل شده‌اند نزدیک به ۱۰۰۰ شخصیت در این کنفرانس حضور پیدا می‌کنند.


تلویزیون الغد هم‌چنین گزارش کرد: مریم رجوی پرزیدنت اپوزیسیون ایران سخنرانی خود را برای ایرانیان هوادار اپوزیسیون در کشورهای جهان ایراد کردو گفت: . الآن زمان مناسب برای پیروزی قطعی اپوزیسیون ایران است. او بر این باور است که انتصاب رئیسی گامی است که رژیم ایران را به لبه پرتگاه سوق داده است.



مطالب مرتبط


آسوشیتدپرس : ایرانیان در برلین خواستار محاکمه رئیسی شدند

گزارش تصویری خبرگزاری آسوشیتدپرس از تظاهرات هواداران مقاومت ایران همزمان با گردهمایی جهانی ایران آزاد

 
لطفا به اشتراک بگذارید: