خبرگزاری فرانسه ـ در گردهمایی های مجاهدین خانم مریم رجوی گفت رژیم آخوندها در بن بست است

خبرگزاری فرانسه ـ در گردهمایی های مجاهدین خانم مریم رجوی گفت رژیم آخوندها در بن بست است و مردم ایران در آستانه پیروزی هستند ـ ۲۰تیر۱۴۰۰


بازتاب بین‌المللی گردهمایی ایران آزاد در رسانه‌های جهان


خبرگزاری فرانسه۱۹تیر ۱۴۰۰: یک گردهمایی که روز شنبه برگزار شد ، هزاران نفر ازاعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در مقرشان در آلبانی را با حامیانشان در سراسر جهان شامل سناتورهای آمریکا، پارلمانترهای انگلستان، قانونگذاران فرانسه و هم‌چنین با تظاهراتی که همزمان در شهرهایی مانند برلین برگزار گردید، متصل کرد.


گردهمایی این گروه برجسته مخالف ایرانی از حیث وسعت، بی‌سابقه بود و ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جدید رژیم را به‌عنوان یک "دژخیم" حکومتی، که انتخابش نشان‌دهنده ضعف رژیم بود، شدیداً زیر ضرب برد.


خانم مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران، در این گردهمایی از اشرف۳ در آلبانی گفت: "رژیم آخوندها در بن‌بست است... مردم ایران در آستانه پیروزی هستند و ایران را آزاد خواهند کرد."


او انتخابات خرداد رژیم را "نمایشی" دانست و پیش‌بینی کرد برنده شدن رئیسی برای خامنه‌ای ولی‌فقیه به کابوسی تبدیل خواهد شد.


رجوی گفت در حالی‌که بحرانهای فزاینده رژیم را تهدید می‌کند، انتصاب رئیسی نشان داد خامنه‌ای "همزمان با تهدیدها" صفوف خود را منقبض می‌کند تا قدرتش را حفظ کند.


رجوی افزود "اما آنها گور خودشان را به دست خودشان می‌کنند. آنها مانند عقربی هستند که هنگام محاصره در شعله‌های آتش خود را نیش می‌زند... زمان انقراض این دیکتاتوری دینی فرا رسیده است."


رجوی، رئیسی، خامنه‌ای و غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس جدید قضاییه را "گله آدمخواران"توصیف کرد که باید به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند.


رجوی افزود: به‌دلیل حوادث سال۱۳۶۷، رئیسی هرگز اجازه سخنرانی در سازمان ملل در نیویورک را ندارد. رجوی گفت:"بگذارید بار دیگر از این میهن زخم خورده، گلستان بسازیم.



مطالب مرتبط


گزارش تصویری خبرگزاری آسوشیتدپرس از تظاهرات هواداران مقاومت ایران همزمان با گردهمایی جهانی ایران آزاد

تورنتو استار ـ استیون هارپر : با آمدن رئیسی مماشات با رژیم ایران حماقت و شرم آور است

لطفا به اشتراک بگذارید: