فاکس نیوز : در گردهمایی جهانی ایران آزاد مایک پمپئو ، سناتور تدکروز و مکارتی، کوری بوکر و رابرت منندز سخنرانی کردند

فاکس نیوز : در گردهمایی جهانی ایران آزاد علاوه بر مایک پمپئو و سناتور تد کروز و کوین مکارتی، رهبر جمهوریخوهان کنگره سناتورهای دموکرات کوری بوکر و رابرت منندز سخنرانی کردند ـ ۲۰تیر۱۴۰۰


فاکس نیوز ۱۹ تیر: مایک پمپئو در «گردهمایی جهانی ایران آزاد» که از طرف شورای ملی مقاومت ایران برگزار شد، خطاب به حاضرین گفت: «ما باید به هر طریقی که می‌توانیم به حمایت خود از مردم ایران که برای ایرانی آزاد و دموکراتیک می‌جنگند، ادامه بدهیم. جامعه مدنی آمریکا برای پیشبرد این هدف خیلی کارها می‌تواند انجام دهد. کاری که سازمان شما فعالانه درگیر آن است. به نبردتان ادامه بدهید».

علاوه بر مایک پمپئو سناتور تد کروز (جمهوریخواه از تگزاس)، سناتور کوری بوکر (دموکرات از نیوجرسی)، سناتور رابرت منندز (دموکرات از نیو جرسی) و کوین مکارتی، رهبر اقلیت جمهوریخواه در کنگره به همراه سیاستمداران اروپایی سخنرانی کردند.

در این مراسم صدها ایرانی را شامل می شد که از داخل ایران و در کنار بناهای اصلی با صورتهای پوشیده ظاهر شدند تا ادامه مقاومت در ایران را به نمایش بگذارند.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت گفت به قدرت رساندن رئیسی، علامتی از ضعف رژیم و تلاشی برای حفظ قدرت در برابر قیامهاست.

اما آنها عملاً گور خود را به دست خود می‌کنند. آنها به مانند عقربی هستند که وقتی در محاصره آتش قرار گیرد، بخودش نیش می‌زند.

تنها ترس رژیم از قیامها و احتضار سیاسی خامنه ای می‌تواند بر سر کار آمدن رئیسی را توجیه کند».

مطالب مرتبط


گزارش تصویری خبرگزاری آسوشیتدپرس از تظاهرات هواداران مقاومت ایران همزمان با گردهمایی جهانی ایران آزاد

تورنتو استار ـ استیون هارپر : با آمدن رئیسی مماشات با رژیم ایران حماقت و شرم آور است
لطفا به اشتراک بگذارید: