لشکر کشی سیاسی علیه حاکمیت منحوس آخوندی ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ لشکر کشی سیاسی علیه حاکمیت منحوس آخوندی ـ ۲۴تیر۱۴۰۰


برگزاری گردهمایی بزرگ جهانی ایران آزاد با وصل ارتباط زنده از ۵۰هزار نقطه در ۱۰۵ کشور انجام شد

کهکشان ۱۴۰۰ که یک رژه بزرگ سیاسی بود، شور و اشتیاق آزادیخواهی و عزم و جزم ملتی را برای سرنگونی رژیم آخوندی به نمایش گذاشت.لشکر کشی سیاسی علیه حاکمیت منحوس آخوندی ـ قضاوت با شما

گردهمایی جهانی ایران آزاد به‌عنوان «بزرگ‌ترین گردهمایی اینترنتی جهان» همراه با برجسته‌ترین شخصیتهای سیاسی و با شرکت هزار کانون شورشی از داخل کشور در ارتباط زنده اشرف۳ با۵۰ هزار نقطه در۱۰۶ کشور جهان، برگ جدیدی از تعادل‌قوای مقاومت ایران در برابر رژیم بحران‌زده و در بن‌بست آخوندی را در برابر چشم جهانیان قرار داد.

مجاهدین و مقاومت ایران سه‌ روز گردهمایی داشتند. از هر نقطهٔ دنیا شخصیت‌های سرشناس در گردهمایی آنها سخنرانی کردند.

آنها در برابر چشمان جهان و به‌طور خاص مردم ایران رژه رفتند. در قامت یک دولت در تبعید توانستند توانمندی خود را برای سرنگونی به نمایش بگذارند

گردهمایی جهانی ایران آزاد، صحنهٔ رشته‌های ارتباط را به اشرف۳ وصل کرد. اشرف۳ قلب تپندهٔ این مقاومت است.

کانون الهام‌بخش قیام و سرنگونی است. آیا گویاتر از این می‌شد این پیام را به جامعهٔ انفجاری ایران رساند و به آنها گفت راه سرنگونی از این طریق می‌گذرد و کانون‌های قهرمان شورشی به آن قیام کرده‌اند.

شرکت شخصیت‌های سرشناس سیاسی از کشورهای مختلف این پیام را مخابره کرد که دیگر تاریخ مصرف سیاست استمالت از یک استبداد فرتوت به پایان رسیده است.

آری، «ارادهٔ مردم ایران این است که دیکتاتوری دینی ولایت فقیه، چه با اتمی، چه بی‌اتمی در هر حال سرنگون شود و سرنگون خواهد شد».

مطالب مرتبط


از برق مجانی تا خاموشی سراسری ـ قضاوت با شما

گردهمایی جهانی ایران آزاد؛ پیام امید و قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: