بارونس ورما عضو مجلس اعیان انگلستان در گردهمایی جهانی ایران آزاد ۲۰۲۱

بارونس ورما : ما با شما هستیم و با شما خواهیم ماند و دوستان شما خواهیم بود تا ایران آزاد بشود ـ ۲۷تیر۱۴۰۰


دوست خوب من خانم رجوی، همکاران محترم، مردم ایران، خانم‌ها و آقایان. شما می‌بینید که به‌واقع یک آلترناتیو دمکراتیک وجود دارد که یک برنامه دارد و هم‌چنین یک طرح پر طرفدار بین‌المللی که به‌مردم ایران نقشه‌مسیری قابل‌اتکا برای برقراری یک ایران آزاد و دمکراتیک و یک جمهوری مبتنی بر جدایی دین و دولت ارائه می‌دهد.


چیزی که ایران را از تاریکی بیرون می‌آورد و این امکان را برایش فراهم می‌کند که جایگاه واقعی خودش را در بین ملت‌های آزاد جهان پیدا کند.


و اصلاً تصادفی نیست که (این اپوزیسیون) تحت رهبری کسی است که تجلی رهبری از طریق یک زن است و درعین‌حال همهٔ مسائل و نگرانی‌های تمامی مردم ایران را در نظر می‌گیرد.


من از او حمایت کرده‌ام و به حمایت از دوست عزیزم و رهبری ایشان به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران ادامه می‌دهم.


خانم رجوی، بازتابی از رهبریِ فعال برای زنان در سازمان‌یافته‌ترین اپوزیسیون ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران و حضور زنان در صف مقدم اعتراضهای ضد رژیم در سراسر کشور بوده است.


این بدان معنیست که جنبش اعتراضی زنده و قوی است، آن‌گونه که توسط اکثریت مردم ایران دیده شد که به‌فراخوان رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران خانم رجوی پاسخ دادند و انتخابات قلابی ریاست‌جمهوری را تحریم کردند.


پاسخ رژیم مانند گذشته افزایش شدت سرکوب داخلی با هم‌آوردن شکاف بین مقامات خودش بوده است.


آینده ایران توسط مردم آن تعیین می‌شود و آنها تحت رهبری زنان بپا خاسته‌اند، برای به‌دست‌آوردن یک ایران آزاد و دمکراتیک.


انگلستان و دولتهای غربی و بقیهٔ جهان باید در کنار شما بایستند؛ باید مبارزه مردمی را به‌رسمیت بشناسند و از آن حمایت کنند، برای یک تغییر دمکراتیک در ایران به‌رهبری شورای ملی مقاومت ایران.


خانم رجوی، بگذارید من همراه با همکارانم از تمام احزاب تعهد بدهم که در پارلمان انگلستان، ما هر چه را که در توان داریم به‌کار خواهیم گرفت تا اطمینان حاصل کنیم که ابراهیم رئیسی به دادگاه کشانده بشود و کاری کنیم که او به‌خاطر جنایات علیه بشریت حساب پس بدهد. به‌اندازه کافی کسانی از ما هستند که تاریخ را رقم زده‌اند، در زمانی که ما لیست بی‌پایهٔ تروریستی را در دادگاه پوئک و دادگاه عالی به‌چالش کشیدیم، ما تمامی اتهامات را علیه سازمان مجاهدین نابود کردیم.


و همین عزم در بسیاری از نمایندگان پارلمان وجود دارد که عاملان قتل‌عام۶۷ را به‌پای میز عدالت بکشانند؛ به‌طور خاص ابراهیم رئیسی و همهٔ کسانی را که از او حمایت می‌کنند.


زمان آن رسیده که مردم انگلستان و پارلمان انگلستان بپا خیزند و صدای خود را در حمایت از شما واضح و بلند به‌گوش همه برسانند.


ما با شما هستیم و با شما خواهیم ماند و دوستان شما خواهیم بود تا ایران آزاد بشود.



مطالب مرتبط


شهردار رودی جولیانی در گردهمایی جهانی ایران آزاد ۲۰۲۱

سخنرانی‌های گردهمایی جهانی ایران آزاد (قسمت دوم)
لطفا به اشتراک بگذارید: