کهکشان آزادی و زوزه های دیکتاتوری آخوندی

خبرگزاری رسمی رژیم: نباید فراموش کرد که مجاهدین در دوره اوباما ووزات خارجه هیلاری کلینتون از لیست سازمانهای تروریستی خارج شدند- ۲۸تیر۱۴۰۰


در گردهمایی اخیر مجاهدین شاهد حضور مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا و یک مقام رسمی اسلوونی بودیم که با واکنش قاطع وزارت امور خارجه همراه شد.


برای کسانی که با ماهیت وجودی مجاهدین آشنایی کاملی ندارند، چرایی حمایت پیدا و پنهان غربی‌ها از سازمان مجاهدین محل پرسشی جدی است... .


در حال حاضر سازمان مجاهدین از نگاه برخی کشورهای غربی می‌تواند محل حساسیت و درگیری برای جمهوری اسلامی ایجاد کند. به‌خصوص این‌که سازمان مدعی نقض حقوق‌بشر در جمهوری اسلامی است.


هیچ نشان و دال روشنی از ارتباط جریان دموکرات ها در آمریکا با سازمان مجاهدین نیست. البته نباید فراموش کرد که این سازمان در دوره اوباما و زمان وزارت‌خارجه هیلاری کلینتون در سال۲۰۱۲ از لیست سازمانهای تروریستی خارج شد.



آخوند فلاحتی امام جمعه خامنه‌ای در رشت:


پذیرش قطعنامه از سوی خمینی نه از روی ترس بود، نه از روی ذلت بود.


بلکه خمینی صلاح دانست تا نظام را از آسیب‌های تلخ بیشتر مصون کند.


در عین‌حال دشمن را در کمینگاه هاش خفه کند و ناکام بگذارد.



آخوند فلاحتی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در رشت ۲۵تیر ۱۴۰۰


یکشنبه ۲۷تیر سال۶۷روز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ هست خوب آن روزگار سخت یادمان هست وقتی که قطعنامه پذیرفته شد جوانان همه تسلیم امام و رهبری بودند ما باید هر روز که شده است سؤالاتی که دشمن دارد در سایه برای جنگ هشت ساله ما ایجاد می‌کند تا این‌که بگوید آن جنگ جنگ یعنی چه آن پذیرش قطعنامه یعنی چه ولی همین قدر بگویم دشمنان ما هم بدانند پذیرش قطعنامه از سوی امام عظیم الشأن ما نه از روی ترس بود! نه از روی ترس آمریکایی‌ها بود نه از روی ذلت بود! بلکه تدبیری بود مدبرانه که امام عظیم الشأن این تعبیر را دیدند صلاح دانستند تا کشور را از آسیب‌های تلخ بیشتر مصون کند در عین‌حال دشمن را در کمینگاه هاش خفه کند و ناکام بگذارد و کرد قطعنامه وقتی که پذیرفته شد در مجامع سیاسی ایجاد شد که آمریکایی‌ها با بیش از ۳۰کشور همآهنگ کرده بودند تا این‌که به‌اصطلاح نظام اسلامی را را ویرانه کنند و نابود کنند ... ما و همه اصحاب رسانه و سایت باید شبهاتی را که دشمنان ایجاد می‌کنند باید این شبهات را از اذهان جوانانمان بزداییم.



مطالب مرتبط


 

ابراهیم رئیسی جلاد قتل‌عام ۶۷ را بشناسیم ـ وب نگار ـ یک قدم تا آزادی

غلامحسین اژه‌ای کیست؟

 
لطفا به اشتراک بگذارید: