انعکاس خیزش مردم خوزستان علیه بی آبی در رسانه ها ـ بیست دقیقه

انعکاس خیزش مردم خوزستان علیه بی آبی در رسانه ها ـ بیست دقیقه ۳۰تیر۱۴۰۰


 قیام مردم خوزستان علیه بی‌آبی


تلویزیون فاکس نیوز روز ۲۶تیر گزارش داد: در ایران معترضان در یک استان غنی از نفت بیرون ریخته‌اند. تظاهر کنندگان علیه دولت گرد آمده‌اند. مخالفت آنها از جمله شامل سوءمدیریت است. آنها خواهان آب هستند. گزارشات اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران حاکی از آن است که این اعتراضات گسترده هم‌چنان ادامه دارد.

قیام مردم خوزستان علیه بی‌آبی


خبرگزاری آسوشیتدپرس ۲۸تیرماه درگزارشی نوشت، قیام مردم خوزستان در اعتراض به بی‌آبی و شلیک پاسداران خامنه‌ای به مردم تشنه‌کام.

تلویزیون الحدث نیز گفت رژیم ایران برای خاموش کردن صدای معترضان در خوزستان، نیروهای سرکوبگر خود را از لرستان به آنجا اعزام کرد.

 طرح اروپا برای برچیدن فعالیت های اتمی رژیم ایران


وال استریت ژورنال گزارش داد مقام‌های اروپایی برای طولانی‌تر کردن زمان گریز هسته‌ای رژیم ایران، که طی آن قادر به ساخت سلاح هسته‌ای خواهد شد، طرحی سه محوری ارائه کرده‌اند.

«حمله پهپادی آمریکا» به کامیون «حامل جنگ‌افزار سپاه» در مرز عراق و سوریه


دو مقام شبه‌نظامی عراقی می‌گویند که یک حمله پهپادی آمریکایی یک کامیون متعلق به یک ‌شبه‌نظامی مورد حمایت ایران در شرق سوریه را هدف قرار داده است. رسانه‌ها نوشته‌اند که کامیون یادشده حامل جنگ‌افزار ارسالی از سوی سپاه پاسداران ایران برای شبه‌نظامیان شیعی عراقی بوده است.

 کشتار مردم بیگناه سوریه توسط رژیم اسد


در روستای إحسم در منطقه جبل الزاویه در حومه استان ادلب، شماری از مردم بیگناه سوریه با توپخانه رژیم اسد کشته و مجروح شدند.

 تظاهرات گسترده برای حسابرسی از قاتلان در عراق


پس از آنکه دولت عراق اعلام کرد قاتلان هشام الهاشمی شخصیت مخالف عراقی را دستگیر کرده شماری از شهروندان عراقی در شهرهای مختلف این کشور به خیابانها آمدند و دست به تظاهرات زدند.

 برگزاری مراسم حج با رعایت محدودیت های کرونا


عربستان برای دومین سال متوالی تعداد زائران خانه خدا را محدود می کند.

 

 مطالب مرتبط


بیانیه سرلشگر اشرف ریفی پس از شرکت در گردهمایی جهانی مقاومت ایران ـ بیست دقیقه

گزارش خبرگزاری های معتبر جهان از بن بست سیاسی رژیم همزمان با بن بست مذاکرات وین ـ بیست دقیقه

اجلاس دو روزهٔ شورای ملی مقاومت ایران؛ «اجلاس خوزستان به‌پاخاسته»
لطفا به اشتراک بگذارید: