ایران و ایرانی دشمن اصلی خامنه‌ای ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ ایران و ایرانی دشمن اصلی خامنه‌ای ـ ۳۰تیر۱۴۰۰


چرا خامنه‌ای اجازه خریداری واکسن معتبر را نداد؟

کرونا هم در کشور بیداد می‌کند؛ موج پنجم شهرهای ایران را در می‌نوردد و قربانی می‌گیرد. اما از واکسیناسیون کماکان خبری نیست. عقربهٔ بحران کرونا نیز این‌گونه در منطقهٔ قرمز قرار گرفته است.

در زمینهٔ برق نیز عدم گسترش زیرساختها به تناسب رشد مصرف؛ واگذاری انبوه مزارع رمز ارزها توسط سپاه به شرکتهای چینی، با مصرف کلان برق مردم ایران؛ صادرات برق مردم به کشورهایایران و ایرانی دشمن اصلی خامنه‌ای ـ قضاوت با شما همسایه برای درآمدزایی ارز مورد نیاز دستگاه سرکوب، تروریسم و پر کردن جیب عوامل حکومتی، باعث گردیده مردم ایران ساعتها در گرمای طاقت‌فرسا بدون برق باقی بمانند.

وضعیتی که باعث شد شبانگاه و هنگام قطع برق فریادهای «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور» شهرهای میهن را فرا گیرد. عقربهٔ بحران برق هم این‌گونه در منطقهٔ قرمز قرار گرفته است.

در زمینهٔ آب ۴۲سال غارت منابع آبی ایران اکنون مردم را با بحران بی‌آبی روبه‌رو کرده است. ساختن تعداد زیادی سد غیرکارشناسی توسط سپاه پاسداران برای درآمدزایی، آن هم به‌بهای نابودی حوضه‌های آبی مهم کشور، مانند دریاچهٔ ارومیه و تالابهای گاوخونی، پریشان، بختگان و... که حقابهٔ آنها پشت انبوه سد ساخته شده مانده یکی از علل این بحران است.

کارون نیز که روزگاری تنها رودخانهٔ قابل کشتیرانی ایران بود، با احداث ۲۴سد توسط سپاه و عوامل حکومتی در مسیر آن، اکنون به آب باریکه‌ای تقریباً خشک تبدیل شده تا عقربهٔ بحران آب در منطقهٔ قرمز قرار گیرد.

حران معیشت، تورم افسارگسیخته، سفره‌هایی که هر روز کوچک‌تر و خالی‌تر می‌شود نیز جان مردم را به‌لب رسانده. بر اساس آمارهای کوچک شدهٔ حکومتی، خانوارهای کشور سالانه ۲۰درصد از قدرت خرید خود را از دست می‌دهند

مطالب مرتبط


حرف‌هایی از اسلوونی زلزله در اندونزی ـ قضاوت با شما

ترس و وحشت خامنه‌ای از گسترش قیام و دستور رسیدگی فوری برای حل و فصل مشکلات
لطفا به اشتراک بگذارید: