بازم دم بچه‌های خوزستان و بچه‌های شیر خرم‌آباد و ایذه و کرج و تهران گرم که قیام تشنگان رو به قیام آزادی رسوندن ـ موشکاف

بازم دم بچه‌های خوزستان و بچه‌های شیر خرم‌آباد و ایذه و کرج و تهران گرم که قیام تشنگان رو به قیام آزادی رسوندن ـ موشکاف۳۰تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همهٔ دوستان گل و گلاب! بازم دم بچه‌های خوزستان و همین طور بچه‌های شیر خرم‌آباد و ایذه و کرج و تهران گرم که قیام تشنگان رو به قیام آزادی رسوندن. ایول دارن!


اونا خوب میدونن که نظام ولایت هیچ کاری واسشون نمی‌کنه. به‌خاطر همینه که خودشون دست به کار شدن. هاهاهاها. آخه طرح‌های نظام جز مشتی طرح احمقانه چیزی نیست. هاهاهاها.


ابوترابی – عضو مجلس ارتجاع – ۲۸تیر


امروز طرح‌هایی داریم که اصطلاحا به آن طرح‌های پت و مت می‌گویم یعنی آب چهارمحال بختیاری، حوزه سیاسی اصفهان ۹۰۰ کیلومتر در رودخانه کارون باید به خلیج‌فارس ریخته شده و ۲۰۰هزار میلیارد تومان برای شیرین شدن آب هزینه و سپس به اصفهان منتقل بشود آیا به این غیر از طرح پت و مت چیز دیگری اطلاق میشه کرد؟


موشکاف: هاهاهاها. صد رحمت به طرح‌های احمقانهٴ پت و مت!. اما ای کاش اینا یه مشت پت و مت احمق بودن. بابا اینا یه مشت دزد و گانگسترن. پشت هر کدوم از این طرح‌های احمقانه یه هپلی هپویی خوابیده به چه گندگی. هاهاهاها. با این کارا، همه جای مملکتو کردن خاک و خاکستر.


صالحی – عضو مجلس ارتجاع – ۲۸تیر


در دشتها، تالاب، دریاچه، بیشه و آبیگیری باقی نگذاشته‌ایم؛ چمنزارها را شخم زدیم و ریزگردها را گسترش دادیم و اکنون نوبت به ارتفاعات و باقیمانده ثروتهای طبیعی در این مناطق رسیده تا در آتش غفلت و بی‌تدبیری ما خاکستر شود.


زاگرس و پوشش استثنایی و ارزشمند آن جلوی چشم ما خزان و به خاکستر تبدیل می‌شوند و ما فقط تماشا می‌کنیم


موشکاف: وای وای وای. رفقا! این حروم لقمه‌ها فقط به منابع طبیعی قانع نیستنا! یه دستشونم تو جیب مردمه. یه بار بنزینو گرون می‌کنن، یه بار برقو، یه بار آبو، تازگیا هم روی گرون کردن نون دارن شعبده‌بازی می‌کنن. ملاحظه بفرمایین این یارو سر گرونیا چی میگه. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم – ۲۸تیر


می‌گفتند که اصحاب کهف هم که سیصد سال در غار خوابیدند وقتی آمدند بیرون خرید بکنند این‌قدر شگفت‌زده نشدند از افزایش قیمتها که ما در این چهار پنج سال اخیر شگفت‌زده شدیم و پول مان بی‌ارزش شد


موشکاف: هاهاهاها. بعله، تخصص نظام ولایت اینه که پولو به پهن تبدیل بکنه، هاهاهاها. اما این گرونیا، عوض خودشم داره. هاهاهاها.


علی رضایی کنگاور – عضو مجلس ارتجاع – ۲۸تیر


این افزایش قیمتها تبعات سنگینی بر مردم خصوصاً طبقات ضعیف خواهد گذاشت و موجب چالشهای اجتماعی و امنیتی خواهد شد... .


موشکاف: هاهاهاها. ب‌ب‌بعله، تبعات امنیتیه که نظامو برده رو ویبره. هاهاهاها. از خوزستان گرفته تا خود تهران. هاهاهاها. حرف مردم با نظام ولایت همین یک کلمه اس که میذارم این شیرزنان تهرانی بهتون بگن. هاهاهاها. مرحمت زیاد.


مرگ بر خامنه‌ای – مرگ بر اصل ولایت فقیه



مطالب مرتبط


اعتراف به سرکوب مردم سوسنگرد بخاطر بحران آب ـ در یک نگاه

حمایت سناتور مارکو روبیو از قیام مردم خوزستان و سایر شهرهای ایران

 
لطفا به اشتراک بگذارید: