بررسی آخرین وضعیت پاندمی کرونا در ایران و جهان ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تیک تاک ـ بررسی آخرین وضعیت پاندمی کرونا در ایران و جهان ـ قسمت اول ـ ۲۹تیر۱۴۰۰


گفتگو با پروفسور فیروز دانشگری از آمریکا


چرا وضعیت کرونا در ایران همواره در وضعیت قرمز قرار دارد و از این منطقه خارج نمی‌شود؟

زیرا ما در مسئله کرونا درگیر یک جنگ ویروسی هستیم. ویروس توانایی‌ها و هوشمندهای خود را دارد. برای اینکه بتوان در این جنگ پیروز شد باید قانونمندی‌های آنرا فهم کرد و اجرا کرد. فهم همین قانونمندی‌ها و اجرای آنها نقطه ضعف همین رژیم آخوندی است. هم بخاطر تصمیم خودشان و هم بخاطر بی‌عقلی و بی‌شعوری خودشانبررسی آخرین وضعیت پاندمی کرونا در ایران و جهان ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تصمیم آنها این بود که همانطور که رهبر مقاومت هم گفتند، خامنه‌ای و روحانی کلان تلفات را بعنوان سیاست در مقابل کرونا در پیش گرفتند. در قدمهای اول اصلا انکار کردند که چنین مسئله‌ای است. هیچکدام از قانونمندی های قرنطینه منجمله بستن مراکز اپی سنتر و کمک کردن به مردم برای اینکه در خانه بمانند را اجرا نکردند.

پس از پیدا شدن واکسن همانطوری که تمام هموطنان می‌دانند، خامنه‌ای خیلی صریح آمد و ورود واکسنهای معتبر را به ایران با بهانه‌های آخوندی اینکه اینها آمریکایی و انگلیسی هستند گرفت. واکسنها در هواپیما بارگیری شده بود که به ایران بیایند ولی جلوی آنرا گرفتند.

پس از آن هم با سیاست آخوندی کلک و دروغ و افترا مسئله واکسیناسیون موثر را پیشه نکردند. برای واکسیناسیون موثر دو روش هست یکی اینکه همه نفرات مبتلا شده و ایمن شوند و روش دوم اینکه همه نفرات واکسینه شوند. روش اول بخاطر اینکه ویروس در هوا پراکنده می شود و با کشتار زیادی همراه است نتیجه همان می‌شود که الان در ایران بوقوع پیوسته است.

به دلیل ناتوانی رژیم آخوندی و همان سیاستی که در جنگ ایران عراق پیشه کردن آنرا بعنوان کلان تلفات یک نعمت دانستند. ویروس به جایی می رود که نقاط ضعیف است. در سطح جهانی هم همینطور است ویروس در کشورهایی که واکسینه هستند نمی تواند پیشروی کند لذا به کشورهایی می رود که کمتر واکسینه شده اند و متاسفانه کشور ما از این جمله است.

کمتر کشوری پیک چهارم و پنجم را در این پاندمی دیده باشند ولی مردم ما به خاطر دجالیت این رژیم در پیک پنجم قرار گرفته اند و روزانه تلفات غیر ضروری در این زمینه داریم.

تیک تاک ـ پیام استمرار قیام خوزستان برای رژیم چیست؟ ـ قسمت دوم


گفتگو با رضا هفت برادران



مطالب مرتبط


بحران بی‌آبی و سیل فاجعه‌بار محصول نابودی زیرساختهای حیاتی ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۳۳هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است
لطفا به اشتراک بگذارید: