خانم زینت میرهاشمی در گردهمایی جهانی ایران آزاد ۲۰۲۱

زینت میرهاشمی در گردهمایی جهانی ایران آزاد گفت : درود بر همه شما که در این گردهمایی شرکت دارید


درود بر شما خانم مریم رجوی، درود و احترام بر خانواده شهدای زندانیان سیاسی و ماندگار با یاد و نام سربداران قتل‌عام زندانیان سیاسی در تابستان سال۶۷.

درود بر کارگران، معلمان، کشاورزان، پرستاران، دانشجویان و همه زنان و مردانی که با اعتصاب و اعتراض در محل کار و در خیابان برای به‌دست آوردن حقوق مسلم خود و تحقق ایرانی بدون ستم و تبعیض مبارزه می‌کنند و گام برمی‌دارند.

طوفان خشم و نفرت مردم که این روزها در همه حکومت جریان دارد نتیجه بادهایی هست که رژیم جنایتکار ولی‌فقیه کاشته است.

بله رژیم باد کاشت و امروز طوفان درو می‌کند.

رژیم دیکتاتوری ولایت فقیه همه چیز را طی ۴۲سال دار زد.

از جانهای شیفته برای آزادی، از آب، برق، جنگل، کار، معیشت، امنیت و آزادی.

بله همه چیز را به پای امنیت خود و سیاستهای سرکوبگرانه و تروریستی خود دار زد و نابود کرد اما یک چیز را نتوانست نابود کند.

مقاومت و امید به آینده و تغییر و تحول برای تحقق زندگی انسانی.

اما مقاومت سازمان‌یافته مردمی‌که از روز اول به نظام حاکم نه گفت بذرهایی را کاشت که در خیزشهای مردمی‌ جوانه زد و امروز نهال بارور شده آن را بر سر هر کوی و برزن می‌توان دید.

هزینه مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم اگر‌چه خیلی سنگین بود اما در سپهر جنبش‌های اجتماعی ثمره آن را می‌توان دید.

سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران افتخار می‌کند که طی ۵۰سال حیات خود همواره به دیکتاتوری نه گفته و با تکیه به ارزشها و آرمانهای جنبش فدایی به مبارزه علیه استبداد مذهبی ادامه داده و خواهد داد.

گردهمایی بزرگ برای ایران آزاد که اکنون روز سوم آن جریان دارد پرشکوه و موفق برگزار شد.

این موفقیت گامی‌در تقویت جنبش ضددیکتاتوری و تغییر تعادل‌قوا به سود مقاومت و مردم است.

این همایش ایمانی از تعهدات آلترناتیو مقاومت برای ایران آینده را در مقابل چشم همگان قرار داد ایرانی بر اساس یک جمهوری دمکراتیک، غیردینی و بدون تبعیض، طرفدار عدالت و برابری و بدون سلاح اتمی‌و مداخله‌های آشوب گرانه.

خانم مریم رجوی در سخنرانی افتتاحیه این گردهمایی به درستی گفت من نقل قول می‌کنم: ما برای به‌دست آوردن آزادی به اتفاق و تصادف یا معجزه‌ای که اختناق را درهم بکشند امید نبسته‌ایم.

کارزار سرنگونی بنایی است که ما آن‌را با رنج ها و خون دل‌های بسیار می‌سازیم استراتژی این مقاومت مبتنی بر ماهیت و سیاست رژیم است.

پس باید گفت این یک اتفاق یا معجزه نیست که مردم ایران شعار اصول‌گرا اصلاح‌طلب دیگر تمومه ماجرا را در خیزشهای خود سر دادند و در نمایش انتخابات اخیر با تحریم گسترده در عمل آن را نشان دادند و مهر باطل شد بر تمامیت حکومت زدند.

بر این منظر، بار دیگر باید گفت که این زنان و مردان برآشوبیده و شورشگران ایران‌زمین هستند که پیروزی را می‌سازند و تاریخ را ورق می‌زنند نه آنهایی که تسلیم سکون و سکوت قبرستانی با ادعاهای خشونت پرهیز می‌شوند.

سپاس از فرصتی که به من دادید موفق باشید.

مطالب مرتبط


اجلاس میان دوره یی شورای ملی مقاومت ـ سخنرانی محمدعلی توحیدی، فریدون ژورک و زینت میرهاشمی

فراخوان به دادخواهی یا جبهه‌گیری سیاسی - زینت میرهاشمی - سردبیر نبرد خلق و عضو کمیته مرکزی سازمان چریکهای فدایی خلق ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: