زوزه های وحشت آلود در جمعه بازار ولایت فقیه از قیام در خوزستان و سایر شهرهای بپاخاسته

زوزه‌های وحشت‌آلود در جمعه‌بازار ولایت فقیه و کابوس نمایندگان خامنه‌ای از قیام در خوزستان و سایر شهرهای بپا خاسته- ۱مرداد۱۴۰۰


جمعه‌بازار ولایت فقیه در مشهد: مجاهدین هنوز برای خوزستان دارند این روزها برنامه‌ریزی می‌کنند.



جمعه‌بازار خامنه‌ای در مشهد اول مرداد ۱۴۰۰: آستان رضوی


امروز عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی منافقین کوردل که ما زخم چرکین شهدای ترور را هنوز به دل داریم شخصیتهایی که این منافقین کوردل به‌دستور استکبار جهانی از ما گرفتند اونها هنوز برای ایران اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند هنوز برای خوزستان دارند این روزها برنامه‌ریزی می‌کنند همین منافقین حالا جمعی از مسئولان عده‌یی قلیلی از مسئولان هم با مسئولیت بی‌تدبیری خودشان با بی‌عرضه گی خودشان دارند پازل استکبار را کامل می‌کنند به این منافقین اعلام می‌کنیم ما از شما بیزار هستیم چه داخلی‌اش چه خارجی لذا فریاد بر می‌آوریم مرگ بر منافق



امام جمعه خامنه‌ای در دماوند-مجاهدین در آلبانی به‌صورت فشرده توسط دو هزار نفر از عناصر سازمان که هر کدام با ۱۲۰ اکانت فعالیت دارند.


آخوند فتاح، امام جمعه رژیم در دماوند، اول مرداد ۱۴۰۰:


هدف نبرد مجازی دشمنان فرو ریختن دیواره اعتماد ملت به حاکمیت است با هدف آشوب در کشورهای جبهه مقاومت دائماً در حال تولید اخبار مخرب جعلی و شایعات مختلف هستند در آبان ۹۸ افزایش یافت در ۲۰اسفند ۹۶ مرکز تولید و نشر محتوای مورد نیاز سربازان رسانه‌یی دشمن توسط مریم رجوی افتتاح شد و بیست سال است واحد جنگ رسانه‌یی و سایبری مجاهدین در آلبانی به‌صورت فشرده توسط دو هزار نفر از عناصر سازمان که هر کدام با ۱۲۰ اکانت فعالیت دارند مشغول هستند.



امام جمعه خامنه‌ای در شهر کرد-مجاهدین دنبال جهت دهی به مطالبات به حق خوزستان هستند.


آخوند نکونام امام جمعه خامنه‌ای در شهر کرد، اول مرداد ۱۴۰۰: مجاهدین دنبال جهت دهی به مطالبات به حق خوزستان هستند. مردم هوشیار باشند.


جالب این است که مجاهدین هنوز هم مورد حمایت آمریکا و کشورهای عربی هستند و ردپای آنان امروز هم در اهواز و خوزستان دیده می‌شود و دنبال جهت دهی به مطالبات به حق مردم هستند؛ برخی‌شان در حاشیه تظاهرات مردم قایم می‌شوند و به مردم شلیک می‌کنند؛ مردم باید هوشیار باشند و این عوامل را شناسایی کنند.


در عملیات مرصاد تصمیم شیطانی مجاهدین این بود که سه روزه می‌توانند به تهران برسند و تحلیل شان هم این بود چون ایران قطع نامه را پذیرفته پس توان جنگیدن و ایستادگی ندارند


مجاهدین با حرکات براندازانه سعی در شکستن ارادهِ عمومی دارند.


تجربه نشان داده در مقاطعی که عزم نظام‌بر تحوّلات اساسی است، مجاهدین سعی می‌کند با حرکات براندازانه ارادهٔ عمومی را بشکند. مسئولان باید با خدمت به مردم، توطئه‌ها را خنثی کنند.



مطالب مرتبط


آه و ناله امام جمعه های خامنه ای از تحریم و کسادی انتخابات

وحشت مقامات رژیم از خیزش مردم خوزستان و التماس آنها برای توقف تظاهرات
لطفا به اشتراک بگذارید: