قیام دلاورانه خوزستان و فریاد تشنگان آزادی ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

ساعت وصل ـ قیام دلاورانه خوزستان و فریاد تشنگان آزادی ـ قسمت اول ـ ۱مرداد۱۴۰۰


میهمان برنامه: فریدون سلیمی

بابک از آذربایجان: همینطور که اطلاع دارید قیام در خوزستان فقط بخاطر بی‌آبی نیست. بلکه بخاطر ظلمی است که در این سالیان به این استان روا داشته شده است. سرزمینی که از طلا بر‌می‌خیزد در فقر زنده می‌کنند. هنوز آثار جنگ روی دیوار است. مردم باید قیام کنند و از استان خوزستان حمایت کنند. سپاه سد گتوند را زد علیرغم که کارشناسی شده بود که زمینهای اطراف را شور خواهد کرد.قیام دلاورانه خوزستان و فریاد تشنگان آزادی ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

عباس از آوج: یک زمانی تمام دلخوشی ما شنیدن صدای شما زیر پارازیت رژیم در صدای مجاهد بود. برادر مسعود را یزدان پاک همچون فریدون بعنوان یک امانت الهی نگهداشته است. ۴۰ سال پیش او خط نبرد را پس از ۳۰ خرداد ۶۰ مشخص کرد و در ۳۰ تیر ۶۰ هم شورای ملی مقاومت را بعنوان آلترناتیو این رژیم ددمنش بنا نهاد.

مهری از زاهدان: آنچیزی که تمامی آزادیخواهان مبارز در ایران ۴۲ سال انتظارش را می‌کشیدند کلید خورد. درست است که این قیام در بین هموطنان ما در خوزستان و در بین برادران و خواهران غیرتمند عرب ما شروع شد که برای خواسته‌های مشروع خود به اعتراض مسالمت آمیز دست زدند. ولی این قیام خیلی زود فراگیر شد و به امید خدا تمام ایران را شامل خواهد شد.

صدرا از گلستان: من کانون شورشی ۴۰۰ هستم ضمن درود و قدردانی از تمامی دست اندرکاران سیمای آزادی می خواهم همدردی خودم را با مردم خوب کشورم بخصوص قیام‌آفرینان عطشان خوزستان و اصفهان و بوشهر و خرم‌آباد و الیگودز را اعلام کنم. خواستم تسلیت عمیق خودم را بخاطر پرکشیدن برادر عزیزتر از جانم مسعود فرشچی مجری با سابقه شبکه آزادی به برادر مسعود و خواهر مریم و تمامی مجاهدین اعلام کنم.

ساعت وصل ـ آتش خشم مردم و جوانان شورشگر خاموشی ندارد ـ قسمت دوم


تماس هموطنان از شهرهای مختلف میهن


ساعت وصل ـ شورشگران پیروزی می‌سازند ـ قسمت سوم


تماس هموطنان از داخل کشور


ساعت وصل ـ خشم ما دارد از قدرت شما بزرگتر می‌شود بترسید ـ قسمت چهارم


سخنان هموطنان از داخل میهن


مطالب مرتبط


گردهمایی بزرگ مقاومت و کهکشانی از شورشگران ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

نمای روز ـ وحشت جلاد و شیاد از قیام خوزستان
لطفا به اشتراک بگذارید: