کاک بابا شیخ حسینی در گردهمایی جهانی ایران آزاد ۲۰۲۱

سخنان کاک بابا شیخ حسینی – دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران در گردهمایی جهانی ایران آزاد ۲۰۲۱ ـ۱مرداد۱۴۰۰


هم میهنان گرامی، دوستان عزیز،


با تشکر از شما مبارزین راه آزادی و با سلام و درود بر آقای مسعود رجوی و خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران


در آغاز با اعلام پشتیبانی از گردهمایی جهانی ایران آزاد خوشحالی و مسرت خودم و سازمان خه‌بات کردستان ایران برای شرکت در این همایش ستودنی و سیاسی عظیم که به شیوه آنلاین برگزار می‌گردد را اعلام میدارم.


سازمان خه‌بات کردستان ایران سازمانی مبارز و انقلابی است که از جانب جناب ماموستا سید جلال حسینی در پنجم شهریور سال۱۳۵۹ هجری شمسی، ۱۹۸۰میلادی موجودیتش را اعلام کرد. سازمان خه‌بات مصادف بود با نیروهای تا دندان مسلح و سرکوبگری که به فرمان جهاد خمینی به شهرها و روستاهای کردستان گسیل داشته شده بود. سازمان خه‌بات و جناب ماموستا از همان آغاز ماهیت پلید رژیم خمینی را شناختند و به ترفندها و وعده‌های سردمداران رژیم برای مذاکره و مماشات اهمیتی ندادند و جناب ماموستا سیدجلال حسینی درخواست خمینی و خلخالی برای در دست گرفتن امورکردستان ایران تحت سلطه این حکومت شوم را با تصمیم به مبارزه بی‌امان برای سرنگونی این رژیم پاسخ دادند.


رژیم خمینی از آغاز زمامداری‌اش مردم کردستان را با قساوت و شکنجه و سرکوب مورد ستم مضاعف قرار داده که بعد از ۴۳سال از زمامداری‌اش به جنایت و سرکوب علیه مردم کردستان ادامه می‌دهد و جوانان مبارز را زندانی و اعدام می‌کند و کولبران را به گلوله می‌بندد و جنگلهای کردستان را به آتش می‌کشد. مردم کردستان ایران حاکمیت آخوندی را دشمن و جانی می‌دانند و برای سرنگونی و نابودی‌اش می‌کوشند.



دوستان گرامی، رژیم آخوندی حاکمیتی ضدمردمی‌ می‌باشد که تاریخ ایران چنین حاکمیت و سردمداران فاسد و جنایتکاری را به خود ندیده است.


۴۳سال حیات و تداوم این حکومت با توسل به سرکوب و اعدام و زندانی کردن مبارزین و جنایتهای ددمنشانه و سرکوب ملیتهای ایران و به یغما بردن سرمایه‌های مردم و فساد اداری به شیوه‌ای لرزان این حکومت هنوز پابرجاست.


آخوندهای جنایتکار و در رأس آنها خامنه‌ای هر چند سال یکبار با برگزاری نمایش و سیرک انتخاباتی می‌کوشند جامعه جهانی و شماری از عواملشان را قانع سازند که حکومتی بر پایه رأی مردم بنا نهاده‌اند. آخوندهای مکار و سردمداران رژیم این بار و در ۲۸خرداد ۱۴۰۰ سیرک و نمایش مسخره به‌اصطلاح انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و روستا را برگزار کرده‌اند که از ابتدا نتیجه آن معلوم بود، زیرا خامنه‌ای و اطرافیانش ابراهیم رئیسی این آخوند جنایتکار به‌خاطر هزاران انسان مبارز و مجاهد انقلابی را در تابستان سال۱۳۶۷ هجری شمسی به اعدام محکوم کرد.



جای بسی خوشحالی و مسرت است که مردم ایران در عموم و مردم کردستان ایران به‌ویژه، نمایش و سیرک انتخاباتی اخیر را بایکوت و حتی آمارسازی خود رژیم برعدم حضور مردم برصندوق رأی حکایت دارد.


عدم شرکت مردم در نمایش انتخاباتی اخیر عدم مشروعیت حاکمیت آخوندی و سردمدارانشان را نشان می‌دهد. شکی نیست که انتصاب آخوند رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور آخرین تیر و آخرین ترفند این حاکمیت خون‌آشام و به‌مثابه پایان و سرنگونی محتوم رژیم قرون‌وسطایی آخوندی می‌باشد.


حضار گرامی‌، سازمان خه‌بات کردستان ایران با هم‌پیمانی با سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای مقاومت ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی و به کرسی نشاندن رأی مردم و برپایی دمکراسی برای ایران و خودمختاری برای کردستان ایران به مبارزه ادامه خواهد داد و هر گونه مماشات و مذاکره را با رژیم آخوندی به زیان مبارزه حق‌طلبانه مردم کردستان و ملیتهای ایران می‌داند ما براصل مبارزه مشروع و انقلابی و نه به رژیم آخوندی و نه به شاه و مبارزه برای سرنگونی رژیم آخوندی و هم‌پیمانی با نیروهای انقلابی د ر کردستان و هم‌پیمانی با آلترناتیو مشروع یعنی شورای ملی مقاومت ایران که حقانیتش را نزد مردم ایران و جامعه جهانی به اثبات رسانده است ادامه می‌دهیم.


درود بر روح پر فروغ جناب ماموستا سیدجلال حسینی بنیانگذار سازمان خه‌بات که ۳۰تیر یازدهمین سالگرد ارتحال ایشان می‌باشد. براستی برادر مسعود رجوی خوب و به جا گفتند که ماموستا سید جلال حسینی بعد از شهید قاضی محمد از معدود شخصیتهای مبارزات مردم کردستان ایران است که به پاکی و راستی تا نهایت به مبارزه ادامه دادند. با تشکر و با درود به پیشمرگان قهرمان و رهروان سازمان خه‌بات و مجاهدان و مبارزان در سازمان مجاهدین خلق ایران و فعالان انقلابی در شورای ملی مقاومت ایران و با تشکر از سیاستمداران کشورهای اروپایی و آمریکا و جهان و کلیه دوستان و پشتیبانان مقاومت ایران.



مطالب مرتبط


مصاحبه دبیرکل خه بات کردستان ایران با تلویزیون اینترنتی مدمیدیا

کولبران و آرزوهای بر باد رفته!

 
لطفا به اشتراک بگذارید: