ویژه برنامه قیام تشنگان خوزستان بپاخاسته ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

روی خط ایران ـ ویژه برنامه قیام تشنگان خوزستان بپاخاسته ـ قسمت اول ـ ۱مرداد۱۴۰۰


گفتگو با خسرو شهریاری و شاهین قبادی

یکی از برجسته‌ترین بخش‌های گردهمایی بزرگ ایرانیان شرکت ۱۰۰۰ کانون شورشی و شورشگر بود، اما شرکت ۱۰۰۰ کانون شورشی در این گردهمایی به چه معناست؟

هر کانون شورشی نیروی رزمنده و جنگاوری است که حاضر است در راه مبارزه با این رژیم خطر کند و به نمادها و مراکز سرکوب رژیم تهاجم کند.

این نیرو با کارهای دلیرانه‌اش، فضای اختناق حاکم را از هم می‌درد، این نیرو پاسخ خامنه‌ای است که با گماردن رئیسی می‌خواهد جامعه را ببندد، این نیرو بلوغ استراتژی مجاهدین در کف خیابان و در شهرهای میهن است.

شرکت هزار کانون شورشی آن‌قدر چشمگیر بود که آقای مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا در مورد آنان گفت: نیروهای مقاومت در داخل ایران، این میهن‌پرستان شرافتمند ایرانی، قدرتمندتر از همیشه هستند و امید را برای همه کسانی که از آنها حمایت می‌کنند فراهم می‌کنند…ویژه برنامه قیام تشنگان خوزستان بپاخاسته ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

سیاستمدارانی مانند پمپئو که در دنیای سیاست استخوان خرد کرده‌اند، به‌خوبی اهمیت و نقش کانون‌های‌شورشی را درک می‌کنند، و همه می‌دانند که جریانی که در کف خیابان نیروی حاضر به یراق در داشته باشد، قابل اتکاست و در محاسبه‌ها جا می‌گیرد.

هر کسی که کوچکترین دستی در مبارزه داشته باشد می‌داند که داشتن هزار نیروی جنگنده در صحنه و در کف خیابان چه معنی و مفهومی دارد، البته این همه کانون‌های‌شورشی نبود و عدد هزار سمبلیک بود، یعنی هزار کانون شورشی حضور پیدا کرده بودند که نماینده بقیه هم بودند. و این خامنه‌ای را خیلی می‌ترساند.

حضور این کانونهای شورشی در گردهمایی مقاومت ایران اثبات کرد که استراتژی کانون‌های شورشی به بلوغ رسیده است، جوانان شورشگری پا به عرصهٔ مبارزه گذاشتند که دیگر نه سرکوب و زندان و شکنجه، و نه تبلیغات دجالگرانه و شیطان‌سازی بر آنها کارگر نیست.

بلکه به عکس اکنون این مهره‌ها و رسانه‌های رژیم هستند که از مهار موج عظیم اجتماعی که جانب مجاهدین روان است مأیوس و سرخورده هستند.

خبرگزاری حکومتی بسیج نوشت: «معلوم نیست با هزار و یک اقدام هم بتوان جلوی حرکت سیلاب‌وار آن را گرفت» و البته قبل از هرکس خامنه‌ای این را می‌داند که کانون‌های شورشی چقدر برایش ترسناک هستند و به خوبی می‌داند که بمب ساعتی بسیار خطرناکی زیرپایش در حال تیک‌تاک است.

روی خط ایران ـ ویژه برنامه قیام تشنگان خوزستان بپاخاسته ـ قسمت دوم


گفتگو با خسرو شهریاری، شاهین قبادی و یاسر جهان‌نژادی


مطالب مرتبط


ویژه برنامه قیام تشنگان خوزستان بپاخاسته ـ روی خط ایران ـ قسمت سوم و چهارم

لطفا به اشتراک بگذارید: