ویژه برنامه قیام ایران ـ روی خط ایران ـ گفتگو با میثم ناهید

روی خط ایران ـ ویژه برنامه قیام ایران ـ گفتگو با میثم ناهید ـ ۴مرداد۱۴۰۰


بعد از ۱۲ روز که قیام ادامه داشت امروز با این خیزش در تهران روبرو شدیم علت چه بود؟

من فکر می کنم که هم رژیم غافلگیر شد و هم غافلگیر نشد. اگر به این صحنه امروز نگاه کنیم بله رژیم غافلگیر شد. یک اعتراض بخاطر قطع برق به سرعت تبدیل شد به نفی راس نظام آخوندی. چرا می گویم که رژیم غافلگیر نشد بخاطر اینکه خود رژیم وضعیت انفجاری جامعه را در ۱۱ روز اخیر دیده است.

شروع قیام از خوزستان و گسترش آن در شهرهای آن استان. بعد هم گسترش آن به شهرهای لرستان و آذربایجان. بله رژیم بادی که در این چهل سال کاشته را بصورت توفان دارد درو می کند. الان هم حتما رژیم دارد فکر می کند که شهر بعدی کجا خواهد بود. شاید در صحنه قطع برق یا کمبود آب باشد ولی آنقدر این چاشنی های آتش زنه بخاطر فساد رژیم زیاد است که نمی دانند کجا را دست بگیرند.

امروز در مجلس رژیم می گفتند که اصفهان وضعیتش بدتر از خوزستان است و آب خیلی کمتری پشت سدهای آنجاست. هرکجا که دست بگذارید یک آتش زیر خاکستر است. با دو ساعت وصل برق اینجا یا باز کردن آب آنجا که تضاد حل نمی‌شود. ۴۰سال غارت و چپاول و سرکوب مردم را بجای رسانده که تمامیت رژیم را برای حل مشکلات نفی می کنند.

مطالب مرتبط


ویژه برنامه قیام ایران ـ روی خط ایران ـ گفتگو با حسین پیشکار

دوازدهمین روز قیام - تظاهرات و اعتراض در کرج، اهواز، کرمانشاه، همدان و تهران با شعار مرگ بر خامنه‌ای و خامنه‌ای حیا کن مملکتو رها کن - پیام مسعود رجوی
لطفا به اشتراک بگذارید: