ویژه برنامه قیام ایران ـ روی خط ایران ـ گفتگو با جمشید ادهمی از انگلستان و حسین میرداماد

روی خط ایران ـ ویژه برنامه قیام ایران ـ گفتگو با جمشید ادهمی از انگلستان و حسین میرداماد ـ ۴مرداد۱۴۰۰


با سلام به شما و درود به هموطنان بپاخاسته و درود به خانم مریم رجوی. دستمریزاد به جوانان شورشی و کانونهای شورشی. امروز که فیلمهای قیام امروز را دیدم جای خودم را خالی دیدم. در سال ۱۳۵۶ ما هر روز در خیابان انقلاب تظاهرات داشتیم. من آن موقع ۲۰ سال داشتم و برادری داشتم ۱۸ ساله که در سال ۵۷ شهید شد.

من احساس می کردم که باید امروز در آنجا می بودم و از این جوانان پشتیبانی می کردم. ما ۳۰ سال است در انگلستان هستیم ولی روزشماری می‌کنم که به ایران بروم. ما ۴۰ است ریش این آخوندها را به دست گرفته ایم و تا مغز آنها را به زمین نکوبیم ول نمی کنیم.

من در سال ۶۰ تدریس می کردم که دستگیر شده و به زندان منتقل شدم. به نمایندگی از طرف فرهنگیان از تمامی فرهنگیان می خواهم که بپاخیزیند. از تمامی بازنشستگان می خواهم که بپاخیزند. من از همشهری‌های خودم در زنجان می خواهم که به یاد سعید محسن به پاخیزند. خانواده حریری که در زنجان شهدای زیادی دادند. احمد حاجیان را داشتیم که اعدام شد.

سی سال بعد پسر جوان او یاسر حاجیان در اشرف شهید شد. کوه مرد باقر حمیدیان در شهر اشرف بدست دارد و پیش می برد.

مطالب مرتبط


ویژه برنامه قیام ایران ـ روی خط ایران ـ گفتگو با حسین پیشکار

دوازدهمین روز قیام - تظاهرات و اعتراض در کرج، اهواز، کرمانشاه، همدان و تهران با شعار مرگ بر خامنه‌ای و خامنه‌ای حیا کن مملکتو رها کن - پیام مسعود رجوی
لطفا به اشتراک بگذارید: