تجمع های اعتراضی اقشار مختلف مردم علیه حکومت آخوندی در شهرهای مختلف میهن

کارگران پیمانی پتروشیمی و صنعت نفت و گاز روز سه‌شنبه سی ونهمین روز اعتصاب را پشت سرگذاشتند ـ ۵مرداد۱۴۰۰


کارگران در ۱۱۴شرکت، پالایشگاهها، نیروگاهها، اسکله‌ها و سکوها هم‌چنان در اعتصابند و بر مطالبات به حق خود پافشاری می‌کنند.


دامداران خشمگین یزد به‌خاطر وضعیت وخیم شغلی و مشکل نهاده‌های دامی و این‌که باندهای رژیم هر یک دیگری را مقصر قلمداد می‌کنند، دست به اعتراض زدند.


یکی از دامداران زحمتکش: «چرا وعده دروغ به مردم می‌دید همه‌اش وعده وعید ای... . ها کی تمام میشه شما هیچ کاری نمی‌کنید این دولت کارش تمومه میخواد بندازه گردن اون یکی بابا، بی‌ناموسا بی‌دینا چی از جون مردم می‌خواهید».


کشاورزان اصفهان در اعتراض به ربودن حق آبه‌شان، در محل لوله‌های قطوری که آب را از اصفهان برای پاسداران انتقال می‌دهند جمع شدند و به کشاورزان برای اعتراض فراخوان دادند.

یک هموطن: ۴، ۵، ۱۴۰۰ لوله آب و فاضلاب داخل خود اداره آب و فاضلاب، داره می‌ره برای بالادست، همه را فروختند. کشاورز بلند شو بیا، ۴، ۵، ۱۴۰۰ لوله را نگاه کن... کشاورز کشاورز به‌پاخیز دارد می‌رود برای ذوب آهن و بالادست.

مربیان حق‌التدریسی و داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد در تهران، کارگران هفت‌تپه، کارگران بیکار شده شرکت لوله‌سازی خوزستان، مردم و جوانان آبدانان، کارگران شهرداری رودبار و مرغداران ایلام تجمعات اعتراضی برگزار کردند.


پاسداران جنایتکار خامنه ای با شلیک مستقیم یک کولبر زحمتکش دیگر را به‌قتل رساندند.


در این حمله وحشیانه، پاسداران دسته‌ای از کولبران را در مرز هنگه ژال در بانه به رگبار بستند که بر اثرآن یک کولبر به‌نام فریدون صالحی جان باخت و ۱۲تن دیگر مجروح شدند.


در بانه مردم روز سه‌شنبه با تجمع در مقابل فرمانداری رژیم، به کشتار کولبران محروم اعتراض کردند.


جمعی از هموطنان کرد از جمله خانواده‌های کولبران مجروح در مقابل بیمارستان صلاح‌الدین بانه تجمع کردند.



مطالب مرتبط


تجمع اعتراضی کشاورزان اصفهان ـ در یک نگاه

تجمع اعتراضی دامداران خشمگین یزد و نیشابور با شعار مرگ بر این دولت مردم فریب و یورش نیروهای سرکوبگر به آنها

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: