ویژه برنامه قیام ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

روی خط ایران ـ ویژه برنامه قیام ایران ـ قسمت اول ـ ۴مرداد۱۴۰۰


گفتگو با مجید شکوهی

دوازدهمین روز از قیام سراسری که از خوزستان قهرمان آغاز شده بود و شعله‌های قیام به تبریز رسید، امروز با طنین شعارهای مرگ بر دیکتاتور و خامنه‌ای حیا کن، مملکتو رها کن در تهران ادامه یافت و بار دیگر نشان داد که مردم ایران خواهان سرنگونی تمامیت آخوندهای حاکم هستند.ویژه برنامه قیام ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

ظهر امروز مردم و جوانان خشمگین تهران در خیابان جمهوری و برخی مناطق مرکزی با شعارهای «مرگ بر دیکتاتور و خامنه‌ای حیا کن، مملکتو رها کن» دست به تظاهرات زدند. جمعیت هم‌چنین فریاد می‌زنند «توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه»، «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران»، «ایرانی باغیرت حمایت حمایت».

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به جوانان شورشگر و قیام‌آفرین در تهران گفت جوشش خون شهیدان قیام خوزستان، در فریادهای مرگ بر دیکتاتور در خیابانهای مرکزی تهران و در نزدیکی بیت‌العنکبوت خامنه‌ای شعله‌ور شده و ناقوس مرگ رژیم ضدبشری آخوندی را به صدا در آورده است. استمرار قیام در دوازدهمین روز نشان داد که جلاد قتل‌عام نیز نمی‌تواند ولایت فقیه را از سرنوشت محتومش نجات دهد.

هموطنان غیور خوزستانی در کوی انقلاب اهواز با نیروهای سرکوبگر درگیر شده‌اند. در ۳روز گذشته اینترنت استان خوزستان بسته شده و مردم را سرکوب می‌کنند.

یک خانم هموطن از اسلام‌شهر هم در مورد نقش خامنه‌ای در ویرانی ایران و کشتار مردم به‌ویژه جوانان گفت: «خامنه‌ای و رئیسی بزرگترین جلادان عصر بدانند و هیچ شکی نداشته باشند که جواب آتش آتش است و جواب گلوله گلوله است».

بی‌دلیل نیست که ولی‌فقیه نظام به‌رغم گفته‌هایش که مردم حق دارند وحشتش از قیام را این‌طور بیان کرد: «دشمن از هر چیز کوچکی می‌خواهد استفاده کند علیه کشور علیه جمهوری اسلامی مراقب باشند دشمن سوء‌استفاده نکند.

روی خط ایران ـ ویژه برنامه قیام ایران ـ قسمت دوم


گفتگو با دکتر صوفی سعیدی و علی صفوی


مطالب مرتبط


ویژه برنامه قیام ایران ـ روی خط ایران ـ گفتگو با میثم ناهید

خیزش مردم تهران با شعارهای «مرگ بر دیکتاتور و خامنه‌ای حیا کن، مملکتو رها کن»
لطفا به اشتراک بگذارید: