خبرگزاری سپاه پاسداران : نیاز به مقابله جانانه مرصادی در فضای مجازی به شدت احساس می شود

خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت: مجاهدین به آلبانی پناه بردند تا نه فقط از غرب کشور و نه فقط از مرز زمینی بلکه از همه مرزهای کشور و از همه نقاط نظام را در تیررس خود قرار بدهند ـ ۶مرداد۱۴۰۰


نیاز به مقابله جانانه مرصادی در فضای مجازی به‌شدت احساس می‌شود تا گرانی به آشوب و به بی‌آبی به تفنگ وینچستر ختم نشود


این‌بار در خانه هر ایرانی یک تنگه چهارزبر وجود دارد که باید فتح شود


خبرگزاری سپاه پاسداران ۵مرداد ۱۴۰۰: (مجاهدین) به آلبانی پناه بردند، تا این بار نه فقط از غرب کشور و نه فقط از مرز زمینی، بلکه از همه مرز های کشور و از همه نقاط، نظام را در تیررس کینه‌های خود قرار بدهند... . .


(مجاهدین) بعد از اخراج از عراق و ورود به آلبانی در شرایط متفاوتی از ۵دهه فعالیت خود را آغاز کردند. «یگان سایبری» اصطلاحی جدید و پرمخاطره در خصوص (مجاهدین) است که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد. با طراحی سران مجاهدین)، اهم فعالیت‌های این گروهک به‌عملیات‌های سایبری با هدف نفوذ و تأثیرگذاری در جامعه ایران متمرکز شد.


یگان سایبری به یکباره با بکارگیری بیش از ۱۲۰۰نفر کاربر به‌عنوان اصلی‌ترین مأموریت این گرورهک تروریستی در دستور کار قرار گرفته است.


یکی از مهمترین مأموریتهای منافقین در شبکه‌های اجتماعی عضوگیری است. ! آنچه که اعضای منافقین در عمل به‌دنبال آن هستند انجام اقداماتی میدانی یا به‌قول منافقین عملیات است.


یکی از مهمترین مأموریتهای عناصر مجاهدین نیز بر همین اساس ورود به عرصه ناآرامی‌ها و اعتراضات است که به هر دلیلی اعم از اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شکل گرفته است.


در چنین شرایطی عناصر مجاهدین مأموریت دارند تا همه توان خود را برای تبدیل اعتراض به آشوب و درگیری به کار ببندند که پیآمد های آن را به‌راحتی می‌توانیم در اعتراضات دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ مشاهده کنیم.


این بار نه در دنیای حقیقی بلکه در دنیای مجازی به جرأت می‌توان گفت مرصاد ها ادامه دارند و این بار نه در دشت حس آباد بلکه در خانه هر ایرانی یک تنگه چهارزبر وجود دارد که باید فتح شود.


این روزها نیاز به تولید محتوا و مقابله جانانه مرصادی در فضای مجازی به‌شدت احساس می‌شود تا گرانی به آشوب و به بی‌آبی به تفنگ وینچستر ختم نشود.



مطالب مرتبط


خبرگزاری سپاه پاسداران: مجاهدین به آلبانی پناه بردند تا نه فقط از غرب کشور و نه فقط از مرز زمینی بلکه از همه مرز های کشور و از همه نقاط نظام را در تیررس خود قرار بدهند

خبرگزاری سپاه پاسداران ـ رئیسی را فردی معرفی کردند که شش کلاس درس خوانده!
لطفا به اشتراک بگذارید: