ویژه برنامه قیام ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

روی خط ایران ـ ویژه برنامه قیام ایران ـ قسمت اول ـ ۹مرداد۱۴۰۰


گفتگو با دکتر حسین سعیدیان

پس از مدتها کش و قوس طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی در مجلس رژیم آخوندی تصویب شد. روح این طرح چیست و رژیم چه کار می‌خواهد بکند؟

دکتر سعیدیان: هدف از این طرح محدود و مسدود کردن خدمات اینترنتی است. رژیم می‌خواهد خیلی از سرویس‌های اینترنتی که قبلا مسدود نکرده بود نظیر اینستاگرام و واتس آپ را مسدود کند. نظام ولایت فقیه یک نطام مرتجع و واپسگرا است و دشمن آزادی است.ویژه برنامه قیام ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول

این رژیم برپایه های دروغ و جهل و شیادی بنا شده است لذا هر چیزی که بوی آزادی و آگاهی بدهد برای آن تهدید بحساب می‌آید. اینها با انقلاب به اصطلاح فرهنگی شروع کردند و خمینی می گفت که تمامی مشکلات ما از دانشگاه است. بعد هم شاهد انداختن پارازیت روی صدای مقاومت بودیم.

بعد از آن شاهد صحنه های بسیار زشت بالا رفتن از دیوارهای مردم برای پایین انداختن دیشهای تلویزیونی بودیم. اما رژیم دید که این اقدامات موثر نیافتاد. این رژیم ضد ایرانی به جنگ با تکنولژی اینترنت و فضای مجازی رفته است زیرا خودش را بسیار ضربه پذیر می‌بیند. در پیام نوروزی خامنه‌ای هم این کاملا مشهود بود و فضای مجازی را ول توصیف کرد.

این طرح برای مجبور کردن مردم به استفاده از پیام رسانهای داخلی و نیز مسدود شدن سرویس های گوگل و اینستاگرام، لینکدین واتس‌آپ و غیره منجر می شود.

از طرف دیگر رژیم بدنبال مسدود کردن استفاده از گوگل پلی و پلی استور و هر نوع خدمات اینترنتی خارجی می باشد.

روی خط ایران ـ ویژه برنامه قیام ایران ـ قسمت دوم


گفتگو با شهلا یزدان‌دوست


مطالب مرتبط


ویژه برنامه قیام ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

شانزدهمین روز قیام - خروش مردم تهران در برابر تئاتر شهر با شعار «مرگ بر دیکتاتور» و در اصفهان، اهواز، شوشتر، قزوین - موضعگیری سخنگوی مجاهدین
لطفا به اشتراک بگذارید: