حسین جهانسوز، حمید اقوامی، حسین فرشید در اجلاس شورای ملی مقاومت ایران ـ خوزستان بپاخاسته

اجلاس شورای ملی مقاومت ایران ـ خوزستان بپاخاسته ـ قسمت دهم ـ ۱۲مرداد ۱۴۰۰


دکتر حسین جهانسوز - محقق داروسازی، فوق دکترای بیوشیمی و شیمی دارویی، عضو شورای ملی مقاومت ایران


با سلام و تبریک به‌خاطر برگزاری پر شکوه کهکشان کهکشانها و چهلمین سال تأسیس شورای ملی مقاومت.


همایش سه روزه مقاومت پاسخی بود به این پرسش که آیا در مقابل حاکمیت ولایت فقیه آلترناتیوی وجود دارد یا نه؟


این همایش یک گام جدی در راستای اعتلای آلترناتیو نظام ولایت فقیه برداشت و مواضع مقاومت را که افعی کبوتر نمی‌زاید و این‌که رژیم جنایتکار ملایان بایستی به‌طور قهرآمیز سرنگون گردد را به اثبات رساند.


توطئه آلترناتیو از درون رژیم که سالها ملت را با آن مشغول کرده بودند٫ کاملاً کنار زده شد همنیطور آلترناتیوهای دست‌ساز وزارت اطلاعات در مقابل آلترناتیو مقاومت که عظمت و شکوه کهکشان نشان‌دهنده قدرت آن بود رنگ باخته است. البته پر واضح است که هر قدر رژیم در تعادل‌قوای داخلی و بین‌المللی ضعیف تر می‌شود نیازش به لجن‌پراکنی‌ها و توطئه‌ها بر علیه مقاومت افزایش می یابد کما این‌که شاهد هستیم که درخشش آلترناتیو شورای ملی مقاومت در کهکشان بسوی پیروزی بلافاصله آیت‌الله بی.بی.سی را وادار کرد که به میدان بیاید تا با مزدورانش به‌خصوص با دو نوچه لاجوردی مصداقی و شاهسوندی کثیف‌ترین مواضع را بر علیه مجاهدین و مقاومت بگیرند برنامه ده ماده‌ای خانم رجوی رئیس‌جمهور مقاومت برآمده از نیازها و اولویتهای سیاسی اقتصادی فرهنگی و اقلیمی به گوش مردم جهان رسید. سخنرانی شخصیتهای صاحب نام از کشورهای مختلف جهان داشتن اعتبار بین‌المللی مقاومت را به اثبات رساند. شرکت نمایندگان کانونهای شورشی در جلسه امسال داشتن اعتبار داخلی مجاهدین و مقاومت به‌عنوان تنها آلترناتیو رژیم ولایت فقیه را به نمایش گذاشت همایش امسال سنجشی از تشکیلات، اعتبار بین‌المللی و داخلی و مشروعیت مبارزه ۴۰ساله آلترناتیو و برنامه و منشور آن برای آینده ایران بود.



گردهمایی جهانی ایران آزاد یک رژه عظیم سیاسی و اجتماعی بی‌سابقه مقاومت ایران بود که شاخص آن در وجه داخلی نقش فعال هزاران کانون شورشی و در عرصه جهانی برخورداری از حمایت و حضور صدها تن از برجسته‌ترین حامیان مقاومت بود.


این سیاستمداران هر کدام سال‌ها در بالاترین مشاغل سیاسی، دولتی و پارلمانی بوده‌اند. به‌دلیل همین واقعیت است که آسوشیتدپرس بیست تیر گزارش داد که رژیم ایران از حمایت سیاستمداران ارشد اروپایی و آمریکایی از یک گروه مخالف که مدتهاست درصدد سرنگونی حاکمان ایران است ابراز خشم کرده است.


میهمانان خارجی در سخنرانی هایشان اشاره کردند که انتخابات رژیم توسط مقاومت و مردم ایران تحریم شد این انتخابات تقلبی و جعلی بود. رئیسی که منتصب خامنه‌ای است عامل قتل‌عام ۶۷ است اروپا و آمریکا باید در کنار مردم ایران بایستند و از دولتهایشان می‌خواهند که از آلترناتیو دمکراتیک مردم ایران حمایت کنند.


چند پارامتر کهکشان امسال را از کهکشانهای سالهای گذشته متمایز می‌کند، ضعف رژیم ولایت فقیه و بحران یکپایگی وضعیت انفجاری جامعه ایران شرایط جدید منطقه‌یی و بین‌المللی، موقعیت اعتلا یابنده مقاومت و ارتقاء کمی و کیفی کانونهای شورشی.


از گردهمایی سال گذشته تا امسال شاهد رو آوردن جوانان شورشی به مجاهدین و گسترش کانونهای شورشی در شهرهای مختلف ایران هستیم. دستگیری، شکنجه، اعدام و ایجاد رعب و وحشت و انتشار فیلمها و سریالها در راستای شیطان‌سازی از مجاهدین و جلوگیری از گرایش نسل جوان به مجاهدین نتیجه معکوس داده است با توجه به پیشرفت کیفی مقاومت و شکنندگی نظام ولایت فقیه و اعلام مؤسسان پنجم توسط آقای مسعود رجوی وجود ارتش گرسنگان و به‌تازگی ارتش تشنگان و ادامه استراتژی کلان تلفات رژیم و کشتار مردم با کمک ویروس کرونا که باعث نفرت عمیق مردم از ولایت فقیه شده است سرنگونی رژیم ملایان را در دسترس قرار داده است. متشکرم


خانم مریم رجوی:


با سلام و درود خدمت آقای دکتر جهانسوز. با تشکر از تلاشهای شما به‌خصوص در دوران ویروس کرونا و تلاشهاتون برای برگزاری کنفرانسها و رهنمودهایی که برای مقابله با این ویروس برای بیماران داشتید در کنفرانس های متعدد. می‌گویند بسیار مؤثر بوده و میلیونها بیننده داشته.


اما نکته که در مورد مراسم سالانه امسال گفتید و وجه برجسته اون یعنی حضور کانونهای شورشی بدرستی نشان می‌داد راه و روش و رسم این مقاومت را که چگونه در صحنه عمل راه باز کرده. و باز چه به جا گفتید که شیطان‌سازی علیه مقاومت نتیجه معکوس داده. بهرحال همه اینها درسته. هم‌چنان که گفتید زمان آن است که این مقاومت گام بلند دیگری در راستای گسترش جنبش دادخواهی، خواستار حسابرسی و محاکمه برای سران این رژیم از جمله رئیسی و خامنه‌ای و بقیه اعوان و انصار اونها باشه و بتونه نهایتاً جام‌زهر حقوق‌بشر را به حلقوم این رژیم سرازیر کنه.



پروفسور حمید اقوامی-پروفسور ارتباطات ماهواره‌یی دارای تئوریها و اکتشافات جدید در این رشته، عضو شورای ملی مقاومت ایران


سلام و درود به خانم رجوی و اعضای شورا اجازه بدید اول چهلمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت را به خانم و آقای رجوی مجاهدین اشرفیهای ۳ کانونهای شورشی و همه مردم مبارز ایران تبریک بگم این مقاومت ۲ ویژگیهای مهم دارد که پیروزیش را تضمین کرده است


۱ - رهبریت آینده گرا انگیسها می‌گویند ریشنلی ریلش نشانه‌های بارز و روشن این ویژگی تأسیس شورای ملی مقاومت ارتش آزادیبخش کانونهای شورشی هستند


۲- تشکیلات یک دست منسجم و با دیسیپلین من روی کلمه دیسیپلین تأکید می‌کنم چون هنوز برای اکثریت مردم ایران جا نیفتاده و خیلی مهم است و ما نشانه این ویژگی را در برگزاری کهکشان دیدیم. وصل بیش از ۵۰هزار نقطه در ۱۰۰کشور کار فوق‌العاده مشکلی است. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم به خانم مریم رجوی به‌خاطر رهبری‌اش و مدیریت این مقاومت و هم‌چنین برنامه ۱۰ ماده‌ای ایشان تبریک بگم و تحسین و ستایش کنم. پیروز باشید



خانم مریم رجوی: 


با درود و سلام آقای اقوامی. خیلی خوشحال شدیم که شما را دیدیم. شما در صحبت‌های کوتاهتون ۲تا نکته گفتید که این مقاومت ازش برخورداره. یک حضور و وجود رهبری مسعود که منجر به تأسیس شورای ملی مقاومت منجر به تأسیس ارتش آزادیبخش و خط کانونهای شورشی بوده که ما حالا نتیجه اون را در سراسر میهن اشغال شده داریم می‌بینیم. نکته دوم تون هم وجود یک تشکیلات یکدست/ محکم و منسجم و با دیسیبلین. امری که برای پیشبرد یک مبارزه برای پیشبرد هر امر جدی ضروریه به‌خصوص یک مبارزه در مقابل یک دشمن غدار و خونخوار.


و بدرستی گفتید که انگار که هنوز ارزش این مسأله یعنی داشتن دیسیپلین خیلی روشن نیست در حالی که مقاومتی که دستش تو کاره خوب میدونه که اگر نداشته باشه یکروز نمی‌تواند به این همه فشار و این همه توطئه و این همه ابتلا نه تنها از عهده‌اش بر بیاد و به جلو بره بلکه این فشارها خودتون بهتر می‌دونید باهاش بسیاری از نیروها/ احزاب/ جنبشها و حتی دولتها را باهاش متلاشی کردن. این‌که تونسته این مقاومت بمونه محصول داشتن چنین تشکیلات منسجم محکم و با دیسیبلینه. درود بر شما آقای اقوامی.



مهندس حسین فرشید- عضو شورای ملی مقاومت ایران


با درود خدمت سرکار خانم رجوی و همرزمان عزیز شورایی و با تبریک به‌مناسبت برگزاری درخشان کهکشان پیروز، با قرار گرفتن جنایتکارانی مانند رئیسی و اژه‌ای و قالیباف در رأس سه قوه، کاملاً مشخص شده که از همان اول بازی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا به‌خصوص دستمایه وزارت اطلاعات بود در تلاش برای منزوی کردن مقاومت و بهانه‌یی بود برای مماشاتگران غربی. آنهایی که نخواستند بپذیرند که به‌قول آقای رجوی دوقطبی واقعی در صحنه سیاسی ایران همان قطب رژیم در تمامیتش و قطب مقاومت سرفراز است.


در همه این سال‌ها وزارت منفور اطلاعات نهایت تلاشش را کرد تا با یک کارزار تبلیغاتی نفس‌گیر و با شیطان‌سازی نقش و حضور شورا را به‌عنوان تنها آلترناتیو مردمی و دمکراتیک کمرنگ کند. اما زمانی که مردم شعار دادند که اصلاح‌طلب اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا چاره را این‌گونه دیدند که برای کمرنگ کردن تنها آلترناتیو دمکراتیک، یک قدم عقب‌نشینی کرده و آلترناتیوهای برانداز قلابی بسازند. آلترناتیوهایی که مدعی براندازی هستند اما استراتژیشان چشم دوختن به برخی از نفرات داخلی رژیم و حمایت از حرکتهای به‌اصطلاح مسالمت‌آمیز و نافرمانی مدنی است. کوبیدن بر این طبل پاره که خشونت طلبان جایی در بین مردم ندارند و مردم موافق براندازی خشن نیستند. مزدوران رژیم در خارج کشور از همین ترفند در تبلیغاتشان علیه ما استفاده کردند وزارت اطلاعات برخی از پاسداران و نظامیان را وادار کرده که با برخی از مدعیان رهبری در خارج مثل رضا پهلوی تماس گرفته و اظهار ارادت و درخواست همکاری کنند.


او هم هرزگاهی با غرور و تبختر مدعی داشتن طرفدارانی از داخل فرماندهان سپاه و ارتش می‌شود بتدریج که استراتژی کانونهای شورشی شروع به بار دادن کرد وزارت اطلاعات این راه را در پیش گرفت که همه گروه‌های به‌اصطلاح اپوزیسیون ولی آلت دست وزارت در خارج کشور همبسته شده و مبارزه مدنی و غیرخشونت‌آمیز را تبلیغ کنند. داستان شوراهای جورواجور و پیمان نوین پسرشاه سابق و جمع‌آوری امضا در حمایت از راه‌حل پسر شاه را هم در همین راستا باید دید. و البته با ایجاد این توهم که در صورت انجام تظاهرات مسالمت جویانه و آرام توسط مردم بخشی از پاسداران و نظامیان به کمک مردم خواهند آمد. اما برای این‌که گند قضیه بیرون نزند نمی‌گویند که این پاسداران و نظامیان قرار است چگونه و با چه وسیله‌ای در مقابل نیروهای تا دندان مسلح و خونخوار خامنه‌ای بایستند. در همه این سال‌ها همین‌گونه بوده و با کمی ریز بینی می‌شده دست وزارت را در پشت اغلب این طرح‌ها دید.



از سوی دیگر با ایجاد رعب و وحشت، مخالفان و به‌خصوص مخالفان داخل را از نزدیک شدن به مقاومت می‌ترسانند و به تماس و همکاری با دیگران و به‌خصوص پسر شاه ترغیب کردند.


مثل معلم زندانی قهرمان هاشم خواستار که شماره تلفن پسر شاه را نیز در اختیارش قرار دادند. هم‌چنین اطلاعات آخوندی با بکارگیری بریده مزدوران و مزدوران نفوذی بهای زیادی برای ادامه شیطان‌سازی به‌خصوص علیه مسئول شورا و فرمانده ارتش آزادیبخش پرداخت کرده است. وزارت منفور آخوندی با استفاده از سیاست مماشات دولتهای غربی و از طریق بکارگیری مزدوران نفوذیش در رسانه‌های خبری و به‌خصوص فارسی زبان ما را بایکوت خبری کرده است. در این روزها پس از موفقیت کهکشان به‌وضوح می‌توان دید که وزارت اطلاعات و دستگاههای تبلیغاتی وابسته به کشورهای مماشاتگر برای کم کردن اهمیت کهکشان و تاثیرات شگرفش در سرنگونی کارشان از بایکوت خبری گذشته و برای تبلیغ علیه ما بریده مزدوران و نفوذیها و بی‌بوته‌های سیاسی را به صحنه می‌آورند. تا این حرکت را بکوبند و کم اهمیت بنمایانند.


یاران و همرزمان عزیز


حتماً شما هم با من موافقید که حالا دیگر ترس سرتاپای اردوی آخوندها را فراگرفته و جوانان شورشی مستمراً در شهرهای میهن خواب را از چشمان آخوندها گرفته‌اند


و البته هر چه شعله قیام گسترده‌تر بشود فعالیت‌های تبلیغی این به‌اصطلاح مسالمت جوها هم علیه ما بیشتر خواهد شد. بنابراین امیدوارم ما نیز مثل همیشه با فعالیت‌های افشاگرانه خود اجازه ندهیم که تبلیغات گوبلزی و شیطان‌سازی و خاک به چشم مردم پاشیدن با هدف پوشاندن واقعیت مقاومت سترگ مردم ایران بیش از این ادامه یابد. متشکرم.



خانم مریم رجوی:


با سلام و درود بر آقای فرشید. مثل همیشه پیشتاز برای افشای دست دشمن از وزارت اطلاعات تا همه شعبه‌های اون تا توطئه‌هایش. هم‌چنان که گفتید شیطان‌سازی در واقع اهرم جدی رژیمه در مقابل مقاومتی که نتونسته اون را فیزیکی نابودش کنه اگر‌چه که خیلی اعدام کرد اگر‌ چه که خیلی کشت اگر‌ چه که خیلی زندان کرد. بنابراین این سلاح همپای صدور تروریسم و بنیادگراییش ۲تا سلاحیه که هیچوقت زمین نمیذاره. مطمئنم که تو این دوران من تأکید می‌کنم پیشرفت این مقاومت در مسیر جنبش دادخواهی برای افشای این به‌اصطلاح رئیس‌جمهوری که آوردن یعنی قاتل زندانیان قتل‌عام شده در سال۶۷ که ۹۰ درصدش از مجاهدین بودن می‌تونه یک گام بزرگ باشه در راستای رهایی مردم ایران از شر این آخوندها. درود بر شما.



مطالب مرتبط


خسرو شهریاری، مهرداد هرسینی، احسان آیت اللهی در اجلاس شورای ملی مقاومت ایران ـ خوزستان بپاخاسته

اجلاس دو روزهٔ شورای ملی مقاومت ایران؛ «اجلاس خوزستان به‌پاخاسته»

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: