قسمتی از نامه هاشم خواستار نماینده معلمان از زندان وکیل آباد مشهد

هاشم خواستار: به خامنه‌ای می گویم ملت با شما رژیمهای دیکتاتوری چه از نوع شیخی و چه از نوع شاهی آ‌شتی نخواهد کرد ـ۱۲مرداد ۱۴۰۰


در خوزستان دیدید که اسلحه به روی مردم بکشید، اسلحه به روی شما می‌کشند


تانک برای ملت بیاورید تانک را به آتش می‌کشند



نامه معلم زندانی هاشم خواستار از زندان وکیل‌آباد مشهد


ملت قهرمان ایران: برابر قانون همین رژیم و حقوق بین‌الملل تجمع و اعتراض حق تمام افراد جامعه می‌باشد و همین‌طور دفاع، حق مسلم انسان‌ها و ملت‌هاست. در خوزستان دیدید که اسلحه به روی مردم بکشید، اسلحه به روی شما می‌کشند. تانک برای ملت بیاورید تانک را به آتش می‌کشند.


سپاه پاسداران و بسیج و اطلاعاتی‌ها! برای این‌که نشان دهید با ملت هستید پرچم سفید را بر بالای پادگانها و اداره‌هایتان بلند کرده و حتی بر سر درب خانه‌تان نیز پرچم سفید نصب کنید این نشانه تسلیم شما بر اراده و عزم ملت قهرمان ایران بوده و مسلماً از هر گونه حمله و گرفتاری از جانب ملت مصون خواهید بود.


نماینده زندانی معلمان هم‌چنین به خامنه‌ای می‌نویسد:


در داخل مرزهای ملی و بیرون از مرزها، در میان اقیانوسی از دشمن می‌باشید، نه تنها ما ملت ایران که تمام جهان را با خود دشمن کرده‌اید.


همان‌طورکه به بچه بازجوی شما گفتم به شما نیز می‌گویم: ملت با شما و رژیم‌تان قهر کرده و ملت با شما رژیمهای دیکتاتوری، چه از نوع شیخی و چه از نوع شاهی که به‌دنبال موج‌سواری از قیام اخیر هستند آشتی نخواهد کرد.


برای آخرین بار می‌گویم تسلیم ملت شده و شک نداشته باشید ملت اراده کرده است که به آزادی و دموکراسی برسد.



مطالب مرتبط


نامه هاشم خواستار نماینده زندانی معلمان آزاده از زندان وکیل آباد مشهد در روز معلم

نامه سرگشاده هاشم خواستار به خامنه‌ای: هنوز نمی‌خواهید باور کنید که چه بلایی بر سر ملت ایران آورده‌اید؟

 
لطفا به اشتراک بگذارید: