جولان بی‌سابقه کرونا در ایران تحت حاکمیت آخوندی ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تیک تاک ـ جولان بی‌سابقه کرونا در ایران تحت حاکمیت آخوندی ـ قسمت اول ـ ۱۷مرداد۱۴۰۰


گفتگو با دکتر یوسف لسانی از ایتالیا

سوال این است که با به اوج رسیدن پیک پنجم کرونا آیا احتمال پیک ششم وجود دارد؟ وضعیت کرونا در ایران چگونه ارزیابی می‌کنید؟

دکتر لسانی: در حالیکه کرونا در سرتاسر دنیا در حال عقب‌نشینی و قابل مهار است، و دولتها برای نجات جان شهروندان از تهاجم ویروس کرونا از هیچ کاری کوتاهی نکرده و نمی‌کنند. از طرف دیگر ما می‌بینیم از مقامات خود رژیم ضدبشری و رسانه‌های حکومتی ویروس کرونا در ایران با انواع و اقسام نوعهای جهش یافته در حال پیشروی است و اوجگیری مجدد دارد.جولان بی‌سابقه کرونا در ایران تحت حاکمیت آخوندی ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

کرونا در ایران به اوج پیک پنجم می‌رسد و چه بسا به سمت پیک ششم هم برود. من به چند نمونه از قول خودشان اشاره می‌کنم. که ببینیم صحنه به چه صورت است.

روز ۱۵مردادماه سایت خبرآنلاین رژیم در خصوص شیوع گسترده ویروس کرونا نوشت:‌ به نظر می‌رسد که روند اوج‌گیری ترسناک موج پنجم کرونا در ایران به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود. در یک هفته اخیر متاسفانه باز هم اعداد سیاه کرونا بیشتر و بیشتر شدند و حتی رکورد مجموع مبتلایان و بستری‌ها در یک هفته شکسته شد.

در هفت روز اخیر تعداد مبتلایان کرونا با شیب تندی افزایش پیدا کرد و در حالی که در روز ۸ مرداد ۲۴۷۱۵ نفر به کرونا مبتلا شده بودند، ۱۴ مرداد ۳۸۶۷۴ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند. ابتلای این جمعیت به کرونا به این معنا است که در هفت روز اخیر هر ۲.۵ ثانیه یک نفر در ایران به کرونا مبتلا شده است.

از طرف دیگر بسیاری از بیمارستانهای رژیم اعلام می‌کنند که جای خالی ندارند و ظرفیت برای این همه بیمار کرونایی ندارد و پرسنل درمانی به شدت خسته و آسیب پذیر هستند. از طرف دیگر وزارت بهداشت اعلام کرد که با افزایش روزافزون جانباختگان کرونا با بحران جدی کمبود تخت آی سی یو اکسیژن و سرم هستیم.

در شهرهای تهران و اصفهان و مشهد حتی بحران در قبرستانها وجود دارد.

با افزایش آمار مبتلایان، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور هم افزایش پیدا کرده است، به طوری که ابتدای هفته اخیر تعداد جان‌باختگان روزانه ۲۷۰ نفر بود و در روز پایانی به ۴۳۴ نفر رسید.
در مجموع در این هفته سیاه کرونایی ۲۵۵۴ نفر از کسانی که کرونا مبتلا شده بودند جان باختند. این یعنی هر ۴ دقیقه یکی از مبتلایان کرونا در کشور فوت کرد.

تیک تاک ـ چرا کرونا در ایران ماندگار شده است؟ ـ قسمت دوم


گفتگو با اسدالله مثنی


مطالب مرتبط


بررسی تحولات لبنان و نقش مخرب رژیم آخوندی در این کشور ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۵۲هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است
لطفا به اشتراک بگذارید: