کرونای ولایت و کشتار با کرونا ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

ساعت وصل ـ کرونای ولایت و کشتار با کرونا ـ قسمت اول ـ ۲۲مرداد۱۴۰۰


میهمان برنامه: هنگامه حاج‌حسن


همایون از مشهد: من از شهر مشهد با شما تماس می‌گیرم. از شهری که این آخوندهای جنایتکار چنان جنایتی در این شهر کردند که تمام شهر سیاه شده است.

هیچ خانواده ای نیست که عزادار نباشد. بهشت رضا پر از جسد شده است. در ایران دیگر پیک معنی ندارد.

خامنه‌ای جنایتکار می‌خواهد با کرونا و کشتار مردم ایران جلوی قیام را بگیرد. با آوردن جلاد ۶۷ رئیسی مزدور مردم را بترساند ولی جامعه ما خشمگین است.

این دادگاهی که حمید نوری را محاکمه می‌کند شروع محاکمه تمامی جلادان از خامنه‌ای گرفته تا تمام دار و دسته است.کرونای ولایت و کشتار با کرونا ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

راضیه از چالوس: وضعیت کرونا در ایران همچنان بیداد می‌کند. تلفات بیشتر و بیشتر می‌شود.

ضجه مادران و پدران همچنان به گوش می‌رسد. برخی هم که واکسن زده اند باز کرونا می‌گیرند.

اما خامنه‌ای و رئیس جلاد خودشان واکسن فایزرز زدند و در امان هستند. اما کور خوانده اند ما از مردم ایران برای آزادی و رهایی حمایت می‌کنیم.

از هیچ کس نمی‌ترسیم. ما انتقام خون شهیدان قتل‌عام را می‌گیریم. من راضیه حاضر حاضر حاضر. مردم ایران را از دست شمر زمان نجات می‌دهم.

نمی‌گذاریم دیگر گور دست جمعی درست کنند.

نعمت از ایلام: ممنون از اینکه صدای ما مظلومان هستید و به گوش جهان می‌رسانید. از شما می‌خواهم که صدای ما را به گوش جهان و جامعه جهانی و سازمان ملل و یونیسف و سازمان بهداشت جهانی برسانید و بگویید که به ایران و ایرانی کمک کنید. ما را از این کشتار نجات دهید. به ایران ویران کمک کنید.

قتل‌عام گسترده‌ای در کار است کرونا در ایران بیداد می‌کند. هیچ بیمارستانی دیگر جا ندارد. آمار فوتی ها چند برابر چیزی است که تلویزیون رژیم اعلام می‌کند و هیچ دارویی وجود ندارد.

خامنه‌ای جلاد از ترس قیام دست به دامن کرونا شده تا مقداری بیشتر حکومت کند.

الهه از ساری: ما خسته شده‌ایم و به ستوه آمدیم. سرم قندی نمکی نیست سرمی که قیمت آن بیست هزار تومان است. رمسیو جلوی درب داروخانه‌ها به قیمت ۱۶ تا ۲۰میلیون تومان بفروش می‌رسد.

به امید روزی که جلاد رئیس مثل حمید نوری محاکمه بشود. ما پشت این خانم آزادیخواه هستیم ما پشت بانو مریم رجوی هستیم. ما پشت آقای مسعود رجوی هستیم.

ما خسته شدیم و می‌خواهیم بجنگیم. واکسن برکت به دست همین جلاد ساخته شده است که انشاالله گور به گور شود ولی هرکس واکسن برکت می زند بعد از چند روز یا خون در مغزش لخته می شود و میمیرد.

ما از جامعه جهانی کمک می‌خواهیم. اگر نوری را محاکمه می‌کنید. رئیسی را هم محاکمه کنید. کرونا از یک طرف فقر هم از طرف دیگر. هیچ چیز نیست.

کره شده بیست هزار تومان آیا این مملکت است. ما قاطعانه پشت بانو هستیم ما قاطعانه پشت مسعود رجوی هستیم.

نسرین از پردیس کرج: می خواستم چند کلمه ای در رابطه با شیوع گسترده کرونا و نقش ولایت فقیه صحبت کنم.

در ابتدا کار خامنه‌ای آمد و گفت این بلای بزرگی نیست و بجای اینکه دنبال واکسن آوردن برای مردم ایران باشد گفت که مردم بروند و دعای هفتم صحیفه سجادیه را بخوانند.

در حالیکه خامنه‌ای خودش دارد آماده دوز سوم واکسن می‌شود خیلی از مردم ایران هنوز دوز اول را نگرفته اند و کرونا در ایران بیداد می کند.

در بیمارستانها با کمبود تخت و اکسیژن مواجه هستند. بیماران روی صندلی ها و یا زمین چمن خوابانده شده اند. ما با وضعیت فجیعی در ایران مواجه هستیم.

لیلا از سمنان: خوشحالم که می توانم صدای مردم ایران بخصوص زنان را به گوش مردم دنیا برسانم. مشکلات ما که یکی و دوتا نیست.

از کرونا تا واکسن که نمی‌دهند و خامنه‌ای لعنتی ورود واکسن را ممنوع کرده تا گرونی‌های سرسام‌آور و محدودیت کردن اینترنت از ترس قیام.

الان دارند واکسن های غیر معتبر به مردم می‌زنند و اینها نه تنها خوب نمی‌شوند بلکه زودتر هم میمیرند. ما مردم ایران از اینها نمی گذریم.

بیژن از تهران: من الان خودم کرونا گرفتم و از نظر جسمی وضعیت مناسبی ندارم. مقداری هم استرس گرفته ما را.

صبح که مادرم گریه می‌کرد که چه بلایی دارند سر ما می‌آورند من چی بگم. وقتی می‌رویم به بیمارستان هیچ کس من را پذیرش نمی‌کند. کلینک می‌روم هیچ کس پذیرش نمیکند.

می‌گویند برو خانه قرنطینه بشو. اینها همه زیر سر خامنه‌ای است که با نود سال سن اولین واکس را به خودش زد.

ساعت وصل ـ نفرت فزاینده و انفجاری از تعداد مرگ و میر جدید بر اثر کرونا ـ قسمت دوم


تماس هموطنان از شهرهای مختلف میهن



ساعت وصل ـ نفرت و بیزاری جستن روز افزون از نظام ولایت فقیه ـ قسمت سوم


تماس هموطنان از داخل کشور



ساعت وصل ـ این نفرت و خشم اجتماعی بی‌گمان رو به ازدیاد خواهد نهاد ـ قسمت چهارم


سخنان هموطنان از داخل میهن



مطالب مرتبط


رئیسی جلاد بر امواج تنفر اجتماعی و قیامی شعله‌ور ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

کرونا در ایران - سازمان بهداشت جهانی: بیشترین تعداد مرگ و میر جدید مربوط به ایران ا ست
لطفا به اشتراک بگذارید: