اظهارات هراس آلود نمایندگان مجلس ارتجاع بعد از لیست گذاری پاسداران

اظهارات هراس آلود نمایندگان مجلس ارتجاع بعد از لیست گذاری پاسداران

مجلس ارتجاع شاهد ترس و وحشت بحران درونی حکومت آخوندی در پی لیست‌ گذاری تروریستی سپاه پاسداران بود.

امیر حاتمی وزیر دفاع رژیم، مجلس ارتجاع ۲۷ فروردین ۹۸:

نقض آشکار اصول مصرح و قواعد بنیادین حقوق بین الملل در تروریستی خواندن سپاه بعنوان بخشی از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بدعت خطرناک و بحران سازی در محیط بین الملل است و چرخه باطل تروریست خواندن بخشی از حاکمیت آغاز شده است.

۲۶ دور تحریم آمریکا در ظرف دو سال گذشته و خروج از برجام و روی آوردن به توطئه تروریستی خواندن سپاه گویای این واقعیت است که سلاح تحریم آمریکا قابلیت شلیک به هدف را از دست داده است.... موافقت و حمایت قاطع از این طرح را اعلام می دارم .

زیرنویس موسوی لارگانی، مجلس ارتجاع ۲۷ فروردین ۹۸

اگر بعضی از مسئولین در بیانات خود نمی گفتند، دولت با تفنگ و بدون تفنگ، یا اینکه ما نمی توانیم به دو ارتش حقوق بدهیم، امروز ترامپ دیوانه گستاخ نمی شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان سازمان تروریستی اعلام نمی کردند.

زیرنویس امیرآبادی، مجلس ارتجاع ۲۷ فروردین ۹۸

امیرآبادی:‌ آنچه که در این طرح آمده که همکاران مطرح می کردند یکی اینکه چرا کل ارتش آمریکا را در این طرح بعنوان ارتش تروریستی ما اعلام نکردیم. اولین نکته این است که ما در حقیقت نمی خواهیم شعار بدهیم، آمدیم بگیم که آنچه که اعلام میکنیم عمل می کنیم و عملیاتی می کنیم

خبرگزاری مجلس(رژیم) ۲۷/۱/۹۸

خبرگزاریهای حکومتی با ترس و وحشت بسیار نوشته اند: درست یک روز پس از آنکه آمریکا به طور رسمی، بخشی از نیروهای نظامی ایران را وارد لیست گروه‌های تروریستی خود کرد، یک به یک صفحات مجازی افرادی که به نحوی سپاه پاسداران را تبلیغ کرده‌اند، در حال مسدود شدن است. تا لحظه تنظیم این خبر بیش از ۲۰ حساب کاربری منسوب به چهره‌های نظامی، سیاسی و حتی صفحه‌های فن‌پیجی (Fan Pagy) که به دست هواداران نیروهای نظامی (جمهوری اسلامی) مدیریت می‌شد و نامی از سپاه در آن بود، مسدود شده‌اند.
لطفا به اشتراک بگذارید: