واکنشهای هراس آلود و مضحک رژیم پس از لغو معافیت خرید نفت از رژیم

واکنشهای هراس آلود و مضحک رژیم پس از لغو معافیت خرید نفت از رژیم

واکنشهای هراس‌آلود و در عین حال مضحک و متناقض حکومت آخوندی درباره لغو معافیت ۸ کشور برای خرید از نفت رژیم

مجلس ارتجاع یک روز پس از لغو معافیتهای خرید نفت از رژیم، مصوبه دو پهلو و مسخره‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر نحو به تبعیت از تصمیم آمریکا، از ارائه خدمات به سپاه پاسداران خودداری کنند،مجرم شناخته شده و مستوجب مجازات تعزیری درجه ۵ تا ۸ قانون مجازات آخوندی می‌شوند.

بر اساس یکی از بندهای مصوبه مضحک مجلس رژیم، فرماندهان سنتکام در لیست افراد تروریست قرار گرفتند،

و تحت تعقیق و مجازات قضایی قرار می‌گیرند! و ستادکل نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات رژیم موظف به تهیه فهرست فرماندهان سنتکام شده‌اند!

جواد ظریف در یک موضعگیری که سرگیجه ناشی از دریافت کلان ضربه را نشان می داد، لغو تمدید معافیتهای نفتی را علامت هراس و ناامیدی آمریکا توصیف کرد.

پس از اعلام تصمیم آمریکا و تشدید تحریمهای نفتی ، اوضاع آشفته رژیم و نیش و کنایه‌های باندهای غارتگر نظام به یکدیگر تشدید شد. کیهان خامنه‌ای نوشت:به اعتقادکارشناسان واکنش وزارت نفت در قبال اقدام آمریکاچندانمحکمنبود؛چراکهایناظهاراتازسوییکمقامآگاهمطرحگردیدوازسویدیگرازشدتبرخوردبااینموضوعخبرینبود.

روزنامه حکومتی جهان صنعت نیز نوشت: با چنین استراتژی‌‌هایی در سیاست‌های کلان نظام و سیاست خارجی، ناگزیر به چنین نقطه‌ای می‌رسیدیم... در چنین لحظه‌ای از تاریخ، تا این حد وابسته به نفت (هستیم) و از تحریم شدن آن «دچار یأس و ناامیدی» شدیم..

اکبر ترکان مشاور آخوند روحانی با هراس از تهدید برخی از سرکردگان سپاه پاسداران گفت: ایده بستن تنگه هرمز را چه کسی به عنوان راهکار جمهوری اسلامی بیان کرده؟ چه کسی گفته که ما امنیت آبراه‌های جهان را تهدید می‌کنیم؟

مجلسی، دیپلومات سابق رژیم گفت: فرمانبرداری تقریبا همه کشورها از آمریکا موجب می شود از ترس لطمه به منافع خود، از ایران نفت نخرند. دور زدن تحریم ها همین فروش ارزان و نسیه فروشی توسط واسطه های داخلی است که موجب ارزان فروشی و مفاسدی می شود که قبلاً آزموده ایم.

مهدی محمدی مهره خامنه ای و ازاعضای تیم مذاکره‌کننده اتمی سابق رژیم با طعنه به آخوند روحانی گفت: غلط‌ترین آدرس ممکن این است که فکر کنیم آمریکا می‌خواهد ما را به سمت خروج از برجام هل بدهیم.

خبرگزاری سپاه پاسداران نیز نوشت: اساسا تصور اینکه اروپا خارج از پازل آمریکا قرار بگیرد، توهم است. و به صراحت اعلام کردند که قصد نقض تحریم‌های آمریکا را ندارند.

سپاه پاسداران ب اسوز وگداز نوشت: ایالات متحده هر هفته اقدام ضدنظام تازه‌ای در دستور کار قرار می‌دهد و اروپایی‌ها که حتی برای اجرای ساز و کار حداقلی که فعلا حتی در حرف هم به اقلام انسانی محدود مانده شرط تعیین کرده‌اند، در واکنش به تمام این اقدامات یک واکنش واحد در دستور کار قرار داده‌اند: سکوت.

مجلس ارتجاع در جریان بررسی واکنش رژیم در قبال اقدام آمریکا در لغو معافیتهای هشت کشور برای خرید نفت از حکومت آخوندی شاهد اظهارات هراس‌آلود و صحنه‌های مضحکی در مباحثات خود بود.
لطفا به اشتراک بگذارید: