استرون استیونسون-تصمیم دونالد ترامپ به لغو معافیتهای خرید نفت میخ نهایی بر تابوت رژیم

استرون استیونسون-تصمیم دونالد ترامپ به لغو معافیتهای خرید نفت میخ نهایی بر تابوت رژیم

استراون استیونسون می نویسد: تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای لغو معافیت های موقت که کشورهایی مثل عراق، ترکیه، هند، ژاپن و چین را قادر به خرید نفت از (رژیم) ایران بدون نقض تحریم های آمریکا کرده بود، میخ نهایی را به تابوت آخوندها کوبیده است.

هفته گذشته آمریکا همچنین اعلام کرد، سپاه پاسداران ایران را به لیست سازمان های تروریستی خارجی خود اضافه کرده است.

در حال حاضر درخواست هایی از ایالات متحده آمریکا برای نامگذاری وزارت اطلاعات و امنیت ایران، شبکه جاسوسی و تروریستی، مسئول حملات تروریستی فرا مرزی، وجود دارند.

در ماه دسامبر ۲۰۱۸، ادی راما نخست وزیر آلبانی سفیر ایران و معاون اول او را به این دلیل که آنها امنیت آلبانی را به خطر می اندازند اخراج کرد.

تقاضاهای روز افزونی برای بستن سفارت خانه های (رژیم) ایران در سراسر اروپا، که به وضوح مانند کارخانه های بمب و سلول های تروریستی مورد استفاده قرار می گیرند وجود دارد.

در ادامه این مقاله آمده است: اعتراضات گسترده نسبت به بی عملی رژیم پس از فاجعه سیل که شهرها و روستاها را آب فراگرفت و تعداد زیادی کشته شدند صورت گرفت. هنگامی که اعتراضات شروع به تهدید رژیم کردند، آخوندها را مجبور به بسیج مزدوران خارجی خود کرد تا بتوانند اوضاع را کنترل کند.

استراون استیونسون می افزاید: ۸۰ میلیون ایرانی با غلبه بر ارعاب حکومتی، خواستار آزادی، عدالت، حقوق بشر، حقوق زنان ، پایان مجازات اعدام، پایان تهدید هسته ای و بازگرداندن یک دمکراسی مبتنی برجدایی دین از دولت هستندکه توسط جنبش مقاومت اصلی و سازمان یافته، یعنی سازمان مجاهدین خلق ایران و مریم رجوی رهبر اپوزیسیون اصلی ارائه شده است.

واحدهای مقاومت مجاهدین خلق اکنون در هر شهر و شهرک [ایران] فعال هستند. اعتراضات خیابانی را برنامه ریزی و تشویق می کنند و بطور فزاینده با نمایش پوسترهای مریم رجوی و شعارنویسی از مجاهدین خلق حمایت می کنند تا این رژیم اهریمنی و شرور سرنگون شود و صلح و ثبات در خاورمیانه و سراسر جهان برقرار شود.

یونایتد پرس ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ بریت بارت ـ ۲۶آوریل ۲۰۱۹
لطفا به اشتراک بگذارید: