دونالد ترامپ-توافق اتمی یک فاجعه دوران اوباما و اصلی ترین مشکلات رژیم ایران است

دونالد ترامپ-توافق اتمی یک فاجعه دوران اوباما و اصلی ترین مشکلات رژیم ایران است

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در یک گردهمایی در گرین‌بی وسکانسین توافق اتمی با حکومت آخوندی را وحشتناک توصیف کرد و جنگ‌افروزیهای این رژیم در کشورهای خاورمیانه را گسترده دانست.

دونالد ترامپ گفت: این یک فاجعه دوران اوباما بود. من ایالات متحده را از توافقنامه اتمی کاملا وحشتناک خارج کردم که تأثیری عجیب داشت.

ترامپ افزود: در اولین هفته دوران ریاست‌جمهوریم با فرماندهان ارشد ارتش مشکلات را بررسی کردیم. یکی از اصلیترین مشکلات رژیم ایران بود. آنها همه جا بودند. من هرگز چیزی مانند این ندیده بودم، ۱۴ منطقه درگیری مختلف، یمن، سوریه، همه جا و درگیریهای کوچک.

دونالد ترامپ گفت: با این وضعیت باید چه کار کرد. من از آن توافقنامه وحشتناک خارج شدم. از توافقنامه ای که منجر به پرداخت صد و پنجاه میلیارد دلار به رژیم شد، خارج شدم. وی با انتقاد از باج دادن به رژیم درقبال گروگانگیری و ارسال پولهای کلان نقد توسط اوباما برای آخوندها، گفت: دولت قبلی یک میلیارد و هشتصد میلیون پول نقد احتمالا برای آزادی گروگانها به رژیم ایران داد.

سایت کاخ سفید ۸/۲/۹۸

همچنین

 

  • رئیس‌جمهور دونالد ترامپ اقدام می‌کند به‌منظور این‌که صادرات نفت ایران را به صفر برساند و این رژیم را از منبع اصلی درآمد خود محروم کند.

  • دولت ترامپ تصمیم گرفته است که معافیتهای واردات نفت را که در اوایل ماه مه منقضی می‌شوند، مجدداً صادر نکند.

  • این حرکت با این هدف انجام می‌شود که صادرات نفت ایران را به صفر برساند و رژیم را از منبع اصلی درآمد خود محروم کند.

  • ایالات متحده به اعمال فشار حداکثری علیه رژیم ایران تا زمانی که سران آن رفتار مخرب خود را تغییر بدهند، ادامه خواهد داد.

  • رئیس‌جمهور ترامپ اقدام کرده است که ایران را به‌خاطر طیف کاملی از فعالیت‌های شرورانه آن مورد حسابرسی قرار دهد.

  • آمریکا سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریست خارجی لیست‌گذاری کرد که به بخش خصوصی اخطار می‌دهد که به آنها تجارت نکنند.



 
لطفا به اشتراک بگذارید: