قتل یک هموطن بلوچ و دو هموطن کرد براثر تیراندازی ماموران جنایتکار

قتل یک هموطن بلوچ و دو هموطن کرد براثر تیراندازی ماموران جنایتکار

روز پنجشنبه ۱۲اردیبهشت ۹۸ بر اثر شلیک مستقیم ماموران جنایتکار خامنه ای رژیم یک هموطن بلوچ که سوخت حمل می کرد در آتش سوخت و کشته شد.

روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت نیز مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی خودروی دو هموطن از اهالی اشنویه را هدف قرار دادند. این دو هموطن نیز در دم جان خود را از دست دادند.

جانیان حاکم بر کشور در حالی جوانان زحمتکش بلوچ را آماج رگبار گلوله‌های خود قرار می‌دهند که آنها از شدت بیکاری و فقر، به‌رغم مخاطرات بسیار چاره‌یی جز خرید و فروش چند لیتر سوخت یا دیگر اقلام جزیی مورد نیاز مردم ندارند. نرخ بیکاری در برخی از مناطق این استان ۱۰۰درصد است.

وضعیت فاجعه‌بار هموطنان بلوچ نتیجه بلافصل سیاست‌های خائنانه و ایران بر باده رژیمی است که دهها میلیارد دلار اموال مردم ایران را در چاه ویل صدور تروریسم و جنگ‌افروزی در منطقه به هدر می‌دهد و دهها میلیارد دیگر توسط سردمداران این رژیم چپاول و روانه حسابهای آخوندها و پاسداران جنایتکار و آقازاده‌های فاسد و تبهکار می‌شود. تا نظام سرکوبگر و سراپا فساد ولایت فقیه بر سر کار است فقر و بیکاری و فساد در سراسر کشور و تبعیض و ستم مضاعف علیه ملیتها و اقوام مختلف و پیروان ادیان و مذاهب گوناگون شدت خواهد یافت.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، در سیستان و بلوچستان که جوانترین استان کشور است و ۶۷درصد جمعیت آن کمتر از ۳۰سال سن دارند، سطح مشارکت اقتصادی و اشتغال صنعتی تنها ۶درصد است که آخرین رتبه در کشور است. دهمرده، نماینده زابل در مجلس رژیم، نیز گفت: این استان رکوردار بیکاری است. احمد علی کیخا، نماینده دیگر زابل، گفت: تقریباًً فقر مطلق بر کل منطقه حاکم است. مردم شب تا صبح برای سیری شکم خویش سر در سطل‌های زباله شهر دارند،گورستان زابل خوابگاه خیل عظیم بی‌پناهانی است که از داشتن یک سرپناه مناسب محرومند...چه بسیار زنان و مردان و کودکانی که در آتش تیر مأموران انتظامی برای حمل چند لیتر سوخت برای امرار معاش سوختند و پرپر شدند در حالیکه تانکرهای ۳۰هزار لیتری صاحبان قدرت و ثروت جلوی چشم آنها تردد می‌کنند...
لطفا به اشتراک بگذارید: