روحانی گفت ما در شرایط جنگ۸ساله فقط تحریم خرید سلاح بودیم

روحانی گفت ما در شرایط جنگ۸ساله فقط تحریم خرید سلاح بودیم

آخوند روحانی در جمع عده ای از اعضای دست چین شده باندهای مختلف نظام، شرایط کنونی رژیم و فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه نظام را یک جنگ تمام عیار و بی سابقه در تاریخ حکومت آخوندی خواند و گفت: امروز نمی‌توان گفت که شرایط از دوران جنگ تحمیلی بهتر یا بدتر است؛ اما ما در زمان جنگ مشکل بانک، فروش نفت و واردات و صادرات نداشتیم و تنها تحریم ما، تحریم خرید سلاح بود. این مشکلات در حوزه های فروش نفت، محصولات پتروشیمی، فولاد و کشاورزی نیز اثرگذار است.

آخوند روحانی با التماس و درخواست خواهان خاتمه دادن به کشمکشهای درونی رژیم بحران زده آخوندها شد و گفت: امروز در شرایط سختی قرار داریم( ولی) معتقدم می‌توانیم از این شرایط سخت عبور کنیم به شرط آنکه با هم باشیم و دست در دست یکدیگر بگذاریم. نباید تسلیم بشویم باید راه حلها را پیدا کنیم و در این زمینه البته مهم است که چه مقدار از راه حل ها در اختیار دولت قرار دارد. باید ببینیم که دولت چقدر در این حوزه ها اختیار دارد.

واکنش باند رقیب نسبت به گفته‌های روحانی 


این اظهارات که معنی آن انداختن تقصیرها به گردن ولی‌فقیه است، واکنش مهره‌ها و برخی سردمداران باندهای رقیب را در پی داشت، بادامچیان دبیرکل دار و دستهٔ فاشیستی و غارتگر موسوم به حزب مؤتلفه در جواب روحانی گفت: «اختیارات رئیس‌جمهور اصلاً اختیارات کمی نیست و رئیس‌جمهور از ابعاد مختلف فردی قوی و دارای اختیار است... قانون هم اختیار کامل را به رئیس‌جمهور داده و رئیس‌جمهور همه کاره است... اما اگر معنای اختیار، جدایی از رهبری است این خلاف قانون اساسی و سوگندی است که رئیس‌جمهور مطرح کرده... اگر کسی فکر کند جدا از ولایت فقیه می‌تواند کار کند، معلوم است که نمی‌تواند... رئیس‌جمهور باید در تمام موارد هماهنگ با ولی امر باشد».


بادامچیان در سخنان خود همچنین فاش ساخت که در نشست روحانی با مهره‌های باندهای رژیم برخی از آنها خواستار مذاکره با آمریکا شده‌اند. وی در این رابطه گفت: «این بحث صرفاً‌ از سوی دو نفر از اعضا مطرح شد که یک نفر از آنها اصلاً از ابتدا چنین نگرشی دارد. برخی از این‌ها لیبرال‌هایی هستند که از اول انقلاب به‌دنبال سازش با آمریکا هستند».

لطفا به اشتراک بگذارید: