وحشت در ولایت و دلداری دادن پاسدار سلامی در مجلس ارتجاع

وحشت در ولایت و دلداری دادن پاسدار سلامی در مجلس ارتجاع

پاسدار سلامی، سرکرده سپاه تروریستی خامنه ای در جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع به توجیه اعضای این مجلس در باره تحولات جاری پرداخت . گزارشهای منتشرشده حاکیست که وی تلاش کرده به آنها دلداری بدهد که جنگی نخواهد شد و نقل و انتقالات نظامی آمریکا و انتقال ناو هواپیمابر و رزمناو جنگی به خلیج فارس، رفت و آمدهای معمولی است.

نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس رژیم بعد از این جلسه گفت: در این جلسه، سلامی تحلیلی ارائه کرد مبنی بر این‌که آمریکاییها جنگ روانی راه‌انداخته‌اند زیرا رفت و آمدهای نظامیان آنها امری معمول است.

رئیس مجلس ارتجاع نیز به این بسنده کردکه پاسدار سلامی تحلیلی از شرایط منطقه ارائه کرده و بر ضرورت استفاده از بدنه وسیع برای بهبود شرایط داخلی کشور تأکید کرده است.

خبرگزاری مهر ۲۲/۲/۹۸ و خبرگزاری مجلس ۲۲/۲/۹۸

پس از جلسه غیر علنی مجلس ارتجاع فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم گفت: در جلسه غیرعلنی بحثهای جدی مطرح شد. سلامی در این جلسه گفت: نظام آمادگی لازم برای جنگ را دارد تا حدی که بتواند پیروز این مهم باشد..بر همین اساس جنگ نخواهد شد و آنها به دنبال جنگ نیستند.

علی مطهری، نایب رئیس مجلس ارتجاع، ضمن اذعان به وضعیت ذلت بار کنونی رژیم گفت: ما باید به هوش باشیم و اگر زمانی تصمیم به مذاکره داشته باشیم؛ باید شرایط به گونه‌ای باشد که حمل بر ضعف و ذلت نباشد، اکنون زمان مناسبی برای مذاکره نیست. مذاکره در صورتی به نفع نظام خواهد بود که از مواضع خود عقب‌نشینی نکنیم.

خبرگزاری مجلس ۲۲/۲/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: