رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم-انفجارهای فجیره نشان داد که امنیت خلیج فارس شیشه ای است

رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم-انفجارهای فجیره نشان داد که امنیت خلیج فارس شیشه ای است

حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رژیم : ‌انفجارهای فجیره نشان داد، امنیت جنوب خلیج فارس شیشه ای است.

خبرگزاری حکومتی مهر آخوندی نیز در رابطه با حمله به کشتیها درسواحل امارات نوشت: کاخ نشینان ریاض و ابوظبی در حالی که همواره تلاش کرده و می‌کنند که کشورهایشان را کانون صلح و ثبات در منطقه جلوه دهند، اکنون با نگرانی‌های فراوانی در عرصه نظامی و اقتصادی مواجه هستند و انفجارهای بندر فجیره امارات، بیش از پیش بر این نگرانی‌ها افزوده و به آن شدت بخشیده است.

این خبرگزاری حکومتی افزود: عربستان سعودی و امارات متحده عربی به خوبی می‌دانند که انجام حملات گسترده به زیرساختهای نظامی و اقتصادی آنها می‌تواند به شدت سرمایه گذاریهای خارجی در این کشورها را تحت تأثیر قرار داده و تأثیرات بسیار سوئی برای آنها به دنبال داشته باشد.

همچنین

پاسدار امین عربشاهی که مدتی مدیریت خبرگزاری نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران را برعهده داشت، روز دوشنبه در پیامی نوشت: بندر فجیره تنها شاهراه حیاتی امارات و عربستان برای صدور نفت به آتش کشیده شد. چند خط عقب‌تر از تنگه هرمز را بر و بچه‌های مقاومت آتش زدند. کاسبکاران ترس بدانند جنگ سالهاست شروع شده، در دقایق پایانی هستیم.

رژیم آخوندی به دنبال خبرهای اخطار آمریکا این پیام را به سرعت از توئیتر وی حذف کرد.

درهمین حال خانزادی سرکرده نیروی دریایی ارتش تحت امر ولایت فقیه اعلام کرد : آمریکایی ها باید منطقه را ترک کنند. در گام دوم انگشت نسل انقلاب بر روی ماشه است

وی گفت: انگشت (ما) بر روی ماشه است، شاید جوانان به اندازه ما نیز با حوصله نباشند و دشمنان باید به این نکته واقف باشند.

حضور ناوهای آمریکا در منطقه یک حضور نمایشی و بی فایده است و ما کاملاً آماده ایم.
لطفا به اشتراک بگذارید: