بیانیه پایانی کنفرانس سران همکاری اسلامی با شرکت ۵۵کشور

بیانیه پایانی کنفرانس سران همکاری اسلامی در مکه با شرکت ۵۵کشور بدون رژیم ایران و اسد


روز جمعه بیست و ششم رمضان همزمان با نمایش دجالگرانه قدس توسط رژیم آخوندی در ایران،

بیانیه پایانی کنفرانس سران سازمان همکاری اسلامی در مکه با شرکت ۵۵ کشور بدون رژیم آخوندی و رژیم بشار اسد ،منتشر شد. از رژیم برای شرکت در کنفرانس دعوت نشده بود اما آخوند روحانی برای خالی نبودن عریضه و جلوگیری از آبروریزی بیشتر، پیامی به اجلاس فرستاد و یک نماینده از رژیم نیز درآن شرکت کرد.

این بالاترین صف آرایی سیاسی کشورهای اسلامی در برابر رژیم ولایت فقیه است که در آن رودرروی نمایشات قدس رژیم، بر موضوع فلسطین به عنوان مسأله محوری امت اسلام تأکید شده است.

اما موضوع اصلی این صف آرایی بی سابقه در کشورهای عربی و اسلامی که حکومت آخوندی و دست نشانده آن بشار اسد را در انزوای مطلق قرار داده است، محکومیت حملات تروریستی رژیم در فجیره و عربستان بود.

به این ترتیب عربستان و امارات توانستند کشورهای عربی و اسلامی را با خود علیه رژیم همراه و همگام کنند.مهمتر اینکه آرایش نظامی آمریکا در منطقه قویاً مورد استقبال قرار گرفته و از آن خواسته اند به مسئولیتهای خود در حفظ امنیت در منطقه در برابر رژیم ایران عمل کند.

در بیانیه کنفرانس همکاری اسلامی با شرکت ۵۵ کشور، تروریسم ،افراط گرایی، تعصب و تبعیض و هرگونه تلاش برای مرتبط ساختن تروریسم به دین یا نژاد یا تمدن معین محکوم شده است.

بیانیه، رو در روی اخبار جعلی که رژیم آخوندی آنرا منتشر میکند بر مسئولیت سنگین رسانه ها و شبکه های اجتماعی در دنیای اسلام، برای جلوگیری از فتنه انگیزی و تفرقه افکنی تأکید کرده است.

یکی دیگر از مواد بیانیه پایانی ضرورت ایستادگی در کنار اقلیتهای مسلمان در کشورهای غیر مسلمان و پشتیبانی از آنان و دفاع از حقوق مشروع آنهاست.

به این ترتیب حربة اسلام پناهی و دفاع از حقوق مسلمانان از رژیم گرفته شده و دکان‌ رژیم در مسأله قدس و فلسطین تخته شده و رژیم آخوندی بلحاظ سیاسی در این زمینه‌ها خلع سلاح گردیده است.

این صف ارایی سیاسی به موازات آرایش نظامی در منطقه که بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا دلایل آنرا در ابوظبی توضیح داد، حلقه محاصره رژیم آخوندی را هر چه تنگ تر میکند.

خبرگزاری واس(خبرگزاری رسمی عربستان) ۱۱/۳/۹۸

مطالب مرتبط:

بیانیه سران عرب: تأکید بر همبستگی کشورهای عربی برای مقابله با دخالتهای رژیم

کنفرانس در مکه در مورد حملات رژیم به کشتی ها و مراکز نفتی
لطفا به اشتراک بگذارید: